Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszczyć obóz uchodźców ICP.
2) Zniszczyć całą bazę ICP.
W tejże misji trzeba będzie zacząć działalność propagandową na szeroką skalę. Pomocne w tym okaże się posiadanie kamerzysty oraz nowości - pojazdu minującego. To właśnie stawiając miny zdobędziesz przewagę punktową, a popularność ICP będzie malała przy każdym piechurze wyrzuconym przez wybuch w powietrze. Przydadzą się także komandosi, którzy niszcząc obozy uchodźców do końca upokorzą ICP w oczach mediów. Do tego standardowy zmasowany atak (szczególnie, a raczej przede wszystkim warto budować czołgi zmodernizowane) na zakończenie. Jeśli chodzi o uchodźców to dwa wielkie miasta będą zajęte przez wroga, więc zapomnij o wysyłaniu tam helikoptera ewakuacyjnego. Natomiast niewielkie skupiska miejscowej ludności można spotkać na południe i daleko na północ od Twojej bazy.
Spiesz się z rozbudową bazy i uważaj na dostępne od początku jednostki. Postaw tak dwa-trzy działka dla ochrony i rozpocznij budowę pojazdów minujących (każdy rozkłada po 6 min i wybucha). Zacznij natychmiast tworzyć wielkie pola minowe w punktach [1] i [2] . Staraj się zabezpieczyć wąskie przesmyki oraz lokować miny jak najbliżej wzgórza pośrodku, wokół którego będą właśnie przechodzić oddziały ICP. Główne siły będą rozlokowane od najbliższej wioski aż po bazę z obozami uchodźców [4] . Spokojnie stawiaj kolejne działka, dowoź cywili i zbieraj punkty. Wyszkól kilku mechaników do reperacji podniszczonych budynków oraz ze dwa działka samobieżne AA, ponieważ ICP posiada w tym regionie kilka niszczycieli czołgów. Do tego dwóch kamerzystów filmujący wpadające co chwila na miny wrogie oddziały, a wszystkie zwerbowane i przemienione z żołnierzy w przebraniu jednostki rozsyłaj po mapie, szczególnie w okolicę wrogich baz i wiosek.
Komandosów najlepiej przetransportować w rejon obozów przeznaczonym do tego celu helikopterem transportowym. Trzymaj go cały czas jak najbliżej krawędzi mapy, dla bezpieczeństwa i wysadź w niedalekiej odległości od celu. Niech zaczną likwidować kolejne obozy oraz ewentualnie następne budynki (jednak jeśli ICP ma tam szpiega to nic innego już nie zdemolują). W ten oto sposób opinia publiczna odwróci się od ICP, a Ty staniesz się bardzo popularny.
Zmasowany atak rozpocznij mając na wyposażeniu około 20 zmodernizowanych czołgów, 5 działek samobieżnych, 2 samobieżne działka AA, 20-30 jednostek piechoty i do tego po kilku mechaników oraz lekarzy, ewentualnie kamerzystę. Możesz użyć do ataku swojego oficera Walkera, dzięki czemu będziesz w stanie zając się planowaniem i koordynowaniem uderzenia. Najpierw zaatakuj położoną najbliżej wioskę i przejmij ją [3] . Całe zaplecze ICP powinno zacząć się zbierać, więc nie czekaj zbyt długo tylko zaatakuj od razu to co pozostało z bazy na północy [4] . Kiedy doszczętnie ją zniszczysz postaw tam swój sztab i pozostaw kilka własnych jednostek, najlepiej piechurów z bazookami. Warto jeszcze odbić drugą wioskę z rąk ICP przed końcowym uderzeniem na bazę [6] . Weź wszystko co w międzyczasie dobudowałeś w bazie oraz niedobitki z pierwszego uderzenia i łącząc w grupę zaatakuj miejsce nieopodal ostatniej bazy [5] . Stacjonuje tam trochę ciężkiego sprzętu (w tym niszczyciele czołgów, więc pamiętaj o działkach AA!). Kiedy już go unieszkodliwisz rozpocznij szturm na bazę [6] . Jeśli wszystko pójdzie jak trzeba misja zostanie pomyślnie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
