Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszczyć dwie wrogie bazy ( mniej więcej w tym samym czasie).
Nie wiem dlaczego, ale ta misja nie wydała mi się zbyt trudna. Jako że korzystałem non-stop z pomocy Hoopera, miałem ,mnóstwo czasu na planowanie ataku. I tak: on zajmował się północną bazą [2] , ja południową [4] . Wybudowałem także wszystkie możliwe budynki (w tym dwa centra zaopatrzeniowe, przyśpieszające budowę jednostek). Kasa płynęła strumieniami, a to ze względu na liczne wioski z uchodźcami [C] , z których najlepiej jest odwiedzać tę na północy (na południu można natknąć się na żołnierzy z bazookami). Najbardziej emocjonujące jest w tej misji samo uderzenie na bazy, gdzie trzeba skoordynować obie grupy, aby zadanie zostało pomyślnie wykonane.
Tak więc zaraz po starcie rozpocznij produkcję jednostek. Standardowo: czołgi, trochę dział oraz piechotę, głównie z bazookami. Armię, z którą zaczynasz, podziel (w stosunku 2:1) na dwie ekipy, jedna idzie na północ [1] , a druga na południe [3] . Hooperowi każ bronić pozycji oznaczonej [1] (ulokuj punkt obrony na wzgórzu), samemu zajmij się [3] . Swojemu podwładnemu nie żałuj jednostek, gdyż to właśnie z północy będą nadchodzić najbardziej zmasowane ataki. Wysyłaj mu głównie czołgi i działa, oraz piechotę do momentu, kiedy zbierze się spory oddział. Cały czas korzystając z kasy płynącej za ratowanie cywili (tak jak mówiłem, głównie z północnej wioski) buduj coraz silniejszą armię oraz ulepszaj bazę. Jako rozpoznanie możesz użyć śmigłowca ewakuacyjnego, jednak ze względu na cenę staraj się go oszczędzać. Odpierając coraz silniejsze ataki zwiększaj swoje siły, aż uznasz że tylu jednostek nie jest w stanie odeprzeć nawet najsilniejszy przeciwnik.
Wtedy należy ruszyć do ataku. Hooperowi rozkaż uderzyć na bazę na północy [2] całym dostępnym arsenałem. Powinien pokonać sporą grupę broniącą dostępu do wzgórza, na którym znajduje się kompleks. Natomiast na owym wzniesieniu czeka go nie mała jatka. Mnóstwo piechoty, trochę czołgów oraz działka, to wszystko czeka na Twojego pomocnika. Jeśli ma wystarczająco spory oddział, to powinien sobie w zupełności poradzić. Jeśli zauważysz, że zaczyna wymiękać, podeślij mu świeży towar. I tak aż się uda. Tobie natomiast pozostaje łatwiejsze zadanie, co wcale nie znaczy że masz atakować mniejszą grupą. Otóż po drodze do punktu [4] trzeba przedrzeć się przez wioskę, a jedynym sposobem na dojście do bazy jest pokonanie niewielkiego mostu. Spowoduje to pewien uboczny efekt - twoje jednostki będą wjeżdżać pod wrogie karabiny kolumną, co nie jest najlepszym sposobem ataku. Jednak odpowiednio spora grupa spokojnie da sobie radę. Kiedy obie bazy wylecą w powietrze (pamiętaj, odstęp czasowy pomiędzy atakiem na pierwszą i drugą oraz ich zniszczeniem nie może być za duży) misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
