Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszczyć wszystkie obiekty wroga.
Kolejna misje w której głównym celem jest całkowita anihilacja przeciwnika. Nie będzie łatwo, ICP ma ogromną przewagę, a do tego dysponuje krążownikiem rakietowym [7] , działającym na tej samej zasadzie co Twoja łódź podwodna. Poza tym dysponuje tak jak Ty wyrzutniami rakiet, co dodatkowo utrudni Ci życie. Na (nie)szczęście ICP dysponuje na początku misji tylko trzema bazami: [3] , [8] i [9] . Pozostałe trzy miejsca pod rozbudowę ([2] , [4] i [5] ) mają wielkie znaczenie strategiczne i będą rozbudowane dopiero w chwili zagrożenia, czyli jeśli poślemy do boju szpiega/komandosa/większy oddział. A warto skorzystać z tego pierwszego już na samym początku, wysyłając go do bazy [3] . Musi infiltrować bazę radarową, co da Ci możliwość śledzenia wszystkiego co należy do ICP. Na samym początku warto zajrzeć helikopterem ewakuacyjnym do wioski [C] na zachód od Twojej bazy. Kilku cywili zawsze się przyda, a żołnierze w przebraniu sprawdzą się jako żywe radary.
Rozbudowa bazy musi postępować szybko. Jako że jest ona zlokalizowana na wzgórzu, a dostać się na nie można tylko kilkoma drogami warto jest obstawić je jednostkami skupić się głównie na strukturach obronnych (zwykłe i przeciwlotnicze działka), ze szczególnym uwzględnieniem północnego i zachodniego zbocza. Z północy możesz spodziewać się nader często nalotów oraz atomówki. Warto także wybudować kilka przeciwrakiet, gdyż stacjonujący na północy krążownik [7] jest w stanie zrównać z ziemią za pierwszym podejściem większość Twoich instalacji. Jako zaplecze warto budowane jednostki ustawiać w punkcie [1] - ochronią bazę przed atakami ICP. Od samego początku trzeba wytrenować kamerzystę i wydać mu rozkaz filmowania wszystkich masakrowanych przez twoje siły wrogie jednostki. Zwiększy to sukcesywnie punkty popularności i pozwoli budować bardziej zaawansowane struktury i jednostki, a w późniejszym czasie umożliwi korzystanie z rakiety atomowej.
Kiedy stacja radarowa ICP zostanie infiltrowana wyprodukuj co najmniej dwie wyrzutnie rakiet i skieruj po jednej na bazy [4] i [2] . Warto posłać jeszcze jednego szpiega oraz komandosa do bazy [9] , najlepiej helikopterem transportowym. Przedtem trzeba jednak oczyścić drogę z kilku wrogich niszczycieli czołgów [6] . W tym celu dobrze jest posłużyć się oddziałem powietrznym (standardowo 6-10 jednostek), który przy okazji zajmie się samotnie pozostawionym krążownikiem [7] . Grupę powietrzną pozostaw do dyspozycji, gdyż ciągłe ataki na bazę oraz porozstawiane po mapie wyrzutnie rakiet ICP mogą czasami popsuć Ci szyki.
Do zdobywania terenów pod budowę własnych baz musisz stworzyć oddział zmechanizowany - kilkadziesiąt (25-40 jednostek) zmodernizowanych czołgów + samobieżne działka przeciwlotnicze + mechanicy i kilku lekarzy powinno w zupełności wystarczyć. Warto dać go do dyspozycji Walker'owi, a samemu zająć się koordynacją wszystkich pozostałych jednostek. Najpierw skieruj go na bazę [2] , która powinna być nękana atakami wyrzutni rakiet. Jako że jest bardzo wyniszczona jej zdobycie nie powinno stanowić problemu. Czym prędzej postaw tam swoje instalacje i wyprodukuj do obrony kilka jednostek. Zaraz potem ruszaj na bazę [3] . Tutaj może być trudniej, dlatego radzę posłużyć się głowicą jądrową i/lub nalotami bombowymi. Tutaj także wybuduj swój kompleks i wyprodukuj kilka jednostek do obrony. Warto cały czas wspierać się jednostkami powietrznymi (co najmniej dwie standardowe grupy). W międzyczasie należy zająć się we własnej bazie tworzeniem drugiej grupy uderzeniowej, którą warto oddać w ręce czwartego z kolei oficera - Holloway).
Zdobądź jeszcze pierwszą grupą dwie bazy - [5] i silnie broniona, do której dostępu blokuje mnóstwo jednostek w okolicy mostu - [8] . Standardowy zmasowany atak spisuje się tutaj doskonale. Druga grupa powinna w tym czasie zajmować bazę [4] . W każdym ze zdobytych punktów musisz wybudować własny posterunek, gdyż w przeciwnym wypadku ICP wybuduje swoje instalacje od nowa. Ostateczne uderzenie na wyniszczona komandosami oraz nalotami bazę [9] warto przeprowadzić obiema naziemnymi grupami, korzystając ze wsparcia powietrznego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze zniszczysz ostatnie budynki ICP i misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
