Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Znaleźć prezydenta Malezji.
2) Eskortować go do miejsca startu.
3) Król musi przeżyć.
Na pierwszy rzut oka misja wydaje się prosta: uderzyć na wioskę na północnym-zachodzie, odbić prezydenta i wrócić z nim do miejsca startu. Jednak jeśli postąpisz właśnie w taki sposób, w miejscu startu pod koniec misji zjawią się wszystkie jednostki z mapy. I będzie trzeba powtarzać misję od początku. Dlatego przed uratowaniem prezydenta należy najpierw oczyścić teren. Masz dostępną niewielką grupę, w której znajdziesz czołg, transporter oraz trochę piechoty (mechanik, lekarz, saper, komandos i ludzie z bazookami). Jednak najlepiej jest wykorzystać tutaj tylko czołg w połączeniu z mechanikiem, który będzie naprawiał uszkodzenia w maszynie spowodowane walką z jednostkami porozrzucanymi po okolicy. To jest najlepszy sposób na szybkie zwycięstwo. Pamiętaj tylko, aby mechanik nie biegał cały czas za swoim podopiecznym (bo zostanie szybko zlikwidowany), tylko zostawał trochę w tyle. Tylko na naprawy zbliżaj go do czołgu, ale dopiero kiedy upewnisz się że okoliczny teren jest czysty. Warto jeszcze posiłkować się saperem, który będzie oczyszczał zaminowane drogi. Reszta ludzi zostaje w punkcie startu.
Weź więc obu podopiecznych i ruszaj czołgiem na północ. Mechanik zostaje cały czas z tyłu. Pierwszy opór napotkasz już na moście (będzie to czołg oraz trochę piechoty), a kiedy na niego wjedziesz zobaczysz jeszcze pobliskie działko samobieżne. Jesteś już blisko punktu [1] , jednak kiedy będziesz się do niego zbliżał uważaj na miny porozstawiane na końcu drogi. Czeka tutaj też na ciebie mała niespodzianka w postaci jeepa oraz kilku piechurów. Jak już się z nimi rozprawisz i mechanik zajmie się sprzętem, skręć na zachód. Na wzniesieniu (tym najbardziej na północ) stoi samotne działko samobieżne, a w okolicy czeka piechur z bazooką. Natomiast za mostem natkniesz się na jeepa oraz jeszcze kilku piechurów. Kiedy podjedziesz trochę do wioski znajdziesz się przy punkcie [2] . Na zachodzie znajduje się wioska z prezydentem, jednak nie wjeżdżaj do niej jeszcze. Udaj się na południe i przekrocz kolejny most. Przed punktem [3] czeka Cię jeszcze bitwa z czołgiem oraz kilkoma żołnierzami. Na drodze leży kilka min, więc uważaj, żeby nie stracić cennego pojazdu.
Ruszaj dalej na południe przez wąski wąwóz, w którym trzeba będzie zniszczyć czołg oraz kilku żołnierzy. Na tych ostatnich możesz natknąć się szczególnie przy ujściu tegoż wąwozu. Kiedy tam dotrzesz, ruszaj znów w kierunku południowym, gdzie w punkcie [4] czeka niewielka grupa (jeep oraz mnóstwo żołnierzy). Po ich eliminacji możesz udać się do kolejnego punktu [5] . Uważaj tylko podczas mijania drugiego z wąwozów, bo jest tam kilku niesfornych piechurów. A przy wspomnianym punkcie [5] powinno stacjonować do czterech jeepów (jeśli nie przemieściły się w inne miejsce). Jeśli ich nie zlikwidujesz zablokują drugi wąwóz (ten krótszy) podczas ewakuacji prezydenta. To właśnie przez niego musisz się następnie przedrzeć. Wewnątrz stoi standardowo czołg oraz trochę żołnierzy. Uważaj tylko przy jego opuszczaniu, gdyż w punkcie [6] jest ukrytych kilka min. Po ich neutralizacji wjedź do wioski, rozwal wszystkich piechurów GHOSTa i odszukaj prezydenta.
Kiedy będziesz chciał z nim wrócić rozlegnie się alarm. Wtedy wszystkie jednostki (poza wspomnianymi czterema jeepami) zjadą się do twojego punktu startowego. Nie czkając, aż to zrobią, ruszaj z powrotem przez mniejszy wąwóz do tegoż punktu. W razie, gdyby jakaś jednostka przeciwnika pozostała jeszcze przy życiu, pozostawiony na miejscu oddział powinien się nią zająć. Najlepiej jest poczekać na wzgórzu, bo wróg i tak musi na nie wjechać, a fakt ten da twoim ludziom przewagę. Kiedy prezydent cały i zdrowy dotrze do miejsca startu (czyli w okolice niewielkiej anteny) misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
