Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Infiltruj wrogi sztab swoim szpiegiem.
Kolejna misja gdzie ICP dysponuje od samego początku ogromnymi środkami finansowymi oraz co najważniejsze, bojowymi. Wszystkie wioski [C] są oczywiście zajęte, więc nie ma sensu posyłać do nich helikoptera ewakuacyjnego. Na szczęście ilość napływających na sekundę punktów dowodzenia jest satysfakcjonująca i przy odpowiedniej strategii wystarczy do pogrążenia przeciwnika. Twoje siły powinny opierać się głównie na zmodernizowanych czołgach wraz z kilkoma samobieżnymi działkami przeciwlotniczymi. Warto także dodawać do takiej grupy kilku piechurów, głównie żołnierzy z bazookami oraz oczywiście lekarzy i mechaników. Jeśli chodzi o środki powietrzne (helikoptery przeciwczołgowe) warto przygotować co najmniej dwie duże grupy (6-10 jednostek). Poza tym wsparcie w postaci bombowców czy myśliwców (dostępnych po wybudowaniu radaru) oczywiście także się przyda. Należy tu jednak brać poprawkę na wrogie działka AA mogące przeszkodzić naszej maszynie w dotarciu do celu.
Kilka słów o budowie bazy. Należy i to od samego początku inwestować w działka (artyleria). Najdalej wysunięta na północ część, broniąca dostępu od strony mostu musi być naszpikowana sprzętem defensywnym. To samo tyczy się "przylądka" ba wschodzie, jednak tu ataki będą rzadsze i łatwiejsze do powstrzymania. Jak zapewne zauważyłeś teren pod budowę bazy znajduje się na niewielkim wzniesieniu. Myślisz pewnie że to daje doskonałe warunki do obrony - w końcu przeciwnik znajduje się trochę niżej, czyli ma ograniczoną widoczność i linię strzału. Jednak nic bardziej mylnego - jeśli np. wrogi czołg podjedzie odpowiednio blisko artyleria nie będzie w stanie w niego trafić i cała linia obrony odejdzie w tej chwili do historii. Dlatego warto opiekować się dostępnymi od początku misji oddziałami, ewentualnie w razie potrzeby dodając nowe jednostki. Połączenie działek z jednostkami da doskonałe rezultaty.
Po gruntownym rozbudowaniu linii obronnej i postawieniu zmodernizowanej fabryki pojazdów można rozpocząć produkcje zmodernizowanych czołgów. Zwykłych nie opłaca się tworzyć nawet na wabia, to samo tyczy makiet. Najlepiej ustawiaj wszystkich w miejscu gdzie będą mogli ochraniać bazę, w punkcie [1] . Wspomniane grupy helikopterów przeciwczołgowych powinny wspierać system obronny oraz zdobywać doświadczenie niszcząc nie chronione przez artylerie przeciwlotniczą jednostki. Do ataku na bazy ICP najlepiej przygotować kilku komandosów, a jako transport wykorzystaj helikoptery, dostępne już w tej misji po wybudowaniu helipadu. Pierwsza grupa zostaje przetransportowana w rejon [2] i zajmuje się bazą [3] . Druga leci w miejsce oznaczone [4] i demoluje drugą bazę, [5] . Warto rozpocząć uderzenie jednocześnie. W tym celu można się posłużyć trzecim z dostępnych w tej misji dowódców.
Spustoszone tereny będą doskonałym miejscem pod budowę bazy, jednak najpierw należy je zdobyć. Do tego wykorzystaj tworzoną grupę zmodernizowanych czołgów. Podczas rozpoczęcia pierwszego uderzenia warto zacząć tworzenie drugiej takiej grupy. I tak oddaj dowódcy (lub poprowadź sam) sprzęt ciężki i nakaż zdobycie bazy [3] (lub tego co z niej pozostało) pierwszej grupie. Po drodze napotkasz na silny opór ze strony ICP, jednak jeśli grupa będzie odpowiednio duża nie powinno być z tym problemów (pamiętaj o ustawieniu Agresywnym!). Wybuduj w tym miejscu swoją bazę, a pozostałe po ataku jednostki wyślij pod ujście wąwozu [6] . Powinny zająć się wyjeżdżającymi z niego jednostkami. Cały czas wspieraj atak grupami powietrznymi!
Ostatnia baza [7] to miejsce w które trzeba wysłać szpiegów. Jednak przedtem musisz zająć się zniszczeniem wszelkich budynków poza sztabem. Wprowadź obie grupy pancerne na jej teren i w odpowiednim momencie przejmij dowodzenie, tak aby szpieg mógł dotrzeć cało i zdrowo do sztabu ICP. Kiedy zdobędzie poszukiwane dane misja zostanie pomyślnie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
