Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszcz dwie bazy GHOSTa.
2) Ochroń jak najwięcej pól naftowych.
W tej misji Twoim zadanie będzie eliminacja wszelkich instalacji i jednostek GHOSTa. Na niższych poziomach trudności można przejść tą misję praktycznie samymi Comanche'ami,, na wyższych trzeba wspierać je niewielkim oddziałem czołgów i piechoty. Natomiast zawsze trzeba używać myśliwców oraz bombowców. Jednak aby móc się nimi posłużyć potrzebna będzie spora popularność oraz duża liczba punktów dowodzenia, więc odwiedzanie lokalnych wiosek [C] będzie miało duży wpływ na rozwój wydarzeń. Niestety na początku będą one pod okupacją przeciwnika, a Ty nie będziesz miał środków na ich zdobycie. Warto zbadać terytoria pastwiskowe przy punkcie [2] i na południowy-wschód od [3] . Co prawda nie będzie tam za wielu cywili, jednak zawsze to coś.
Bazę rozbudowuj standardowo, z uwagą na kilka działek (4-6) na północy, skąd będą nadchodzić ataki. W połączeniu z jednostkami naprawczymi będzie to zapora nie do przejścia. Postaw tam także kilka działek AA oraz anty-rakietę. Aha, zapomniałbym wspomnieć o nowości - wyrzutni rakiet. To cudo potrafi znieść wrogą bazę z powierzchni ziemi w przeciągu kilkudziesięciu sekund, jeśli ten nie ma odpowiedniej obrony. Jednynym mankamentem jest to, że musi "widzieć" swój cel (niekoniecznie sama, po prostu jakaś jednostka musi ten cel widzieć, np. Awacas). A jeśli ma, no to posyłamy bombowiec, a potem wyrzutnie. Efekt powinien być zadowalający. Postaraj się mieć w swojej armii taka zabawkę (nie oddawaj je w niczyje ręce, sam nią kieruj!). Musisz ją mieć zawsze w obstawie, najlepiej niszczycieli czołgów. Do tego rozstaw kilku szpiegów, bo najazd wrogich komandosów może się źle dla Ciebie skończyć.
Jak wspomniałem wcześniej, korzystanie z Comanche'ów to najkrótsza droga do zwycięstwa. Pierwszą grupę (standardowo 4-8 jednostek) poślij do punktu [1] , gdzie czeka kilka wrogich helikopterów. Następnie niech zajmą pozycję nieopodal wrogiej bazy [4] , czyli zaraz za wzgórzem, w punkcie [2] . Tam będą mogły spokojnie niszczyć czołgi i piechotę oraz ewentualnie w razie braku działek AA także kilka najdalej wysunięte budynki. Same działka niszcz nalotami bombowców i myśliwców (na przemian, będzie szybciej). W razie potrzeby dobuduj kilka czołgów i wyślij je na front. Kiedy cała baza zostanie wyeliminowana zajmij teren jednostkami naziemnymi. W międzyczasie powinna powstać druga oraz trzecia grupa niszczycieli czołgów, jedna zajmująca pozycje przy wiosce [3] (i przy okazji ją zdobywająca, co pozwoli wysyłać helikoptery ewakuacyjnego po uchodźców), a druga zapasowa w miejscu [7] w którym mogą pojawić się posiłki GHOSTa.
Tak, zaraz po rozpoczęciu szturmu na pierwszą z baz [4] dostaniesz informacje o planowanym zniszczeniu pół naftowych. Trzeba je będzie ochronić. Czym prędzej wyślij wszystko co lata oraz wyrzutnie rakiet do punktu [5] . Oczyść okoliczną wioskę oraz tereny przy drugiej bazie [6] . Uważaj także na nieprzyjacielskie helikopter próbujący zebrać Ci uchodźców spod nosa. Posługuj się nalotami bombowymi oraz wyrzutnią w celu pozbawienia przeciwnika działek AA, po czym wprowadź nad jego bazę wszystkie AH-66. To załatwi sprawę. Kiedy i druga baza zostanie zniszczona, a teren przejęty pozostanie Ci tylko wyniszczyć ewentualne niedobitki lub/i posiłki GHOSTa. Najlepiej jest wyśledzić je przy pomocy Awacs'a. A potem będzie już do rozegrania następna misja...
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
