Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zlokalizuj i uwolnij oficera Hoopera.
2) Przeprowadź go do punktu ewakuacyjnego.
3) Jeśli Twoi komandosi polegną misja zostanie przerwana.
Im dalej w las tym trudniej, ale to już standard gier strategicznych. Tym razem musisz wykorzystać nieuwagę jednostek GHOST pilnujących bazy, gdzie więziony jest Hooper. Generał wyjaśni Ci podczas odprawy co masz mniej więcej zrobić. Ja dodam tylko, że nie należy wysyłać wszystkich oddziałów (poza komandosami) do ataku na wysuniętą bazę [1] . Dwójka komandosów poradzi sobie z uwolnieniem Hoopera. Natomiast trzeba się liczyć z utratą jednostek wysłanych "na wabia". Cóż, wojna wymaga poświęceń. Możesz nie przejmować się opinią publiczną, bo nawet w 2010 roku Rosja (gdzie właśnie się znajdujesz) jest krajem trzeciego świata.
A więc po kolei. Zaraz na początku wydziel komandosów, ustawiając ich trochę z tyłu. Reszta oddziału niech rusza prosto na niewielką bazę [1] . Nie przejmuj się, że po drodze natkną się na jednostki GHOSTa, poradzą sobie sami. Teraz natomiast zajmij się komandosami. Oni muszą ruszać drogą na północ, gdzie umykając przed stacjonującą w okolicy piechotą należy podejść nimi pod wzgórze z główną bazą [2] , w której to znajduje się więzienie. Kiedy wrogie jednostki opuszczą wzgórze (aby wspomóc bazę którą atakuje Twój oddział) wejdź na jej teren komandosami. W pierwszej kolejności rozwal działko, zaraz potem więzienie. Nie musisz niszczyć wszystkich budynków, jednak jeśli chcesz, możesz się trochę "zabawić". Uważaj tylko na wracające jednostki, które zorientowały się, że je ktoś je zrobił w balona. Czas opuścić wzgórze (zejście jest obok więzienia) i udać się do punktu ewakuacyjnego [3] , czyli niewielkiej wioski, która powinna być opuszczona. Jednak będzie się trzeba zająć pojazdem i dwoma piechurami, ale do tego nadaje się doskonale komandos. Kiedy zabezpieczysz wioskę wejdź do niej Hooperem, co definitywnie zakończy misję.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
