Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zlokalizuj ośrodek badań jądrowych aby uwolnić ekspertów.
2) Doprowadź ich do elektrowni jądrowej.
3) Sabotuj elektrownie komandosem przy pomocy ekspertów.
Bardzo skomplikowana i czasochłonna misja. Drogą do sukcesu jest tutaj odpowiednie posłużenie się dostępnym od samego początku komandosem, a następnie infiltracja szpiegiem stacji radarowej ICP. Umożliwi to śledzenie ruchów wrogich jednostek, a co najważniejsze wskaże miejsca gdzie znajdują się jego bazy. Dzięki dostępnym już wyrzutniom rakiet można atakować ICP nie wychodząc z bazy - kilka wyrzutni skutecznie zniszczy arsenał którym dysponuje rywal. Okoliczne wioski [C] są dobrze bronione, więc zapomnij o zwiększaniu liczby przychodzących na sekundę punktów dowodzenia. Twoim celem jest najpierw odbicie za pomocą komandosa eksperta z ośrodka badań jądrowych w punkcie [5] i bezpieczne przetransportowanie go w okolice elektrowni jądrowej. Musi znajdować się blisko elektrowni [7] aby komandos mógł spokojnie ją sabotować.
Bardzo ważną rolę ogrywa w tej misji już od samego początku rozbudowa bazy, a dokładnie struktur obronnych. Trzeba przygotować się na ewentualny atak, który najprawdopodobniej nadejdzie z zachodu. W tym celu postaw co najmniej sześć dział oraz dwa w wersji AA. Tam także warto pozostawić dostępne od samego początku jednostki (poza komandosem oczywiście). Zmodernizowany czołg musi przeżyć. Jeśli nic nie będzie w stanie odpierać ataku na tę cześć bazy poza artylerią to zostanie ona szybko zniszczona, a zaraz po niej cała baza. Północną część wystarczy przynajmniej na początku również zabezpieczyć działkami. Dla ochrony przed atakami sabotażystów trzeba wytrenować szpiega, a dla podnoszenia punktów popularności dziennikarza, który powinien filmować wszystkie jednostki ICP próbujące przedrzeć się przez punkt obronny w zachodniej części bazy.
Zaraz po rozpoczęciu misji należy wysłać komandosa do punktu [1] . W tym czasie można zająć się rozbudową bazy i przemieszczaniem reszty dostępnych jednostek, z czego może przydać się najbardziej helikopter przeciwczołgowy. Wracając do komandosa, każ mu przejść obok oddziału pilnującego mostu i dalej na południe do bazy ICP [2] . Zniszcz wszystko co się da, utrzymując dzielnego wojaka przy życiu. Musi on pozostać w tym miejscu i niszczyć każdy nowo powstały budynek (można posłużyć oficerem Sparrow). W międzyczasie powinieneś już rozbudować swoją bazę na tyle, aby być w stanie wyprodukować oddziały powietrzne. Standardowo, dwie grupy po 6-10 jednostek. Jedną warto wysłać do punktu [1] - będzie niszczyć oddziały próbujące się tamtędy przedrzeć. Druga niech pozostanie do twojej dyspozycji.
Szpieg powinien przeniknąć do stacji radarowej w pierwszej bazie [2] , gdyż inne nie będą dla niego dostępne (no chyba że skorzysta się z helikoptera transportowego). Twoim oczom ukażą się wtedy wszystkie siły ICP, łącznie z oddziałem pilnującym miejsca pod rozbudowę bazy [3] . Wyprodukuj co najmniej trzy wyrzutnie rakiet i niszcz kolejno wszystkie bazy [2] , [5] i [7] . Następnie należy wyprodukować kilkadziesiąt (około 20 sztuk powinno w zupełności wystarczyć) zmodernizowanych czołgów (do tej grupy warto dodać kilka samobieżnych działek przeciwlotniczych oraz jak zwykle techników). Oddając ją w ręce jednego z dowódców (lub prowadząc samemu) trzeba zdobyć pierwszą bazę [2] , lub to co z niej pozostało po wizycie komandosa. Wybuduj tutaj swoją instalację, a grupę wyślij w miejsce ujścia wąwozu [4] , z którego będą wyjeżdżać pozostałe przy życiu jednostki ICP. Wyślij też oddział w celu zdobyciu miejsca pod bazę [3] , gdzie wybuduj oczywiście swoją instalacje.
Wzmocnij grupę stacjonującą w punkcie [4] i ostatecznie zajmij się resztą baz. Jako że infiltrowany radar już pewnie dawno został zmieniony z powierzchni ziemi, skorzystaj z robota zwiadowczego (dostępny po wybudowaniu radaru) i zniszcz to co pozostało jeszcze w bazach [5] i [7] oraz jednostki stacjonujące przy wiosce [6] . Wprowadź czołgi przez kanion w okolice drugiej bazy [5] , jednak musisz uważać na umieszczony w północno-zachodniej części ośrodek badań jądrowych. Wpakuj więc w bazie komandosa do helikoptera transportowego i przenieś w to miejsce. Uwolniony ekspert musi być dobrze chroniony! Najlepiej wsadź go z komandosem do helikoptera, po czym zajmij się zdobyciem ostatniej bazy [7] . Zniszcz stacjonujące w wiosce [6] jednostki i ruszaj dalej na wschód. Uważaj tym razem na elektrownie jądrową, którą należy sabotować komandosem, ale tylko jeśli w pobliżu będzie się znajdował ekspert. Jeśli wszystko pójdzie dobrze misa zostanie zakończona z wynikiem pozytywnym.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
