Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1) Zlokalizuj ośrodek badań jądrowych aby uwolnić ekspertów - GHOST14: Neutralizacja | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Zlokalizuj ośrodek badań jądrowych aby uwolnić ekspertów.

2) Doprowadź ich do elektrowni jądrowej.

3) Sabotuj elektrownie komandosem przy pomocy ekspertów.

Bardzo skomplikowana i czasochłonna misja. Drogą do sukcesu jest tutaj odpowiednie posłużenie się dostępnym od samego początku komandosem, a następnie infiltracja szpiegiem stacji radarowej ICP. Umożliwi to śledzenie ruchów wrogich jednostek, a co najważniejsze wskaże miejsca gdzie znajdują się jego bazy. Dzięki dostępnym już wyrzutniom rakiet można atakować ICP nie wychodząc z bazy - kilka wyrzutni skutecznie zniszczy arsenał którym dysponuje rywal. Okoliczne wioski [C] są dobrze bronione, więc zapomnij o zwiększaniu liczby przychodzących na sekundę punktów dowodzenia. Twoim celem jest najpierw odbicie za pomocą komandosa eksperta z ośrodka badań jądrowych w punkcie [5] i bezpieczne przetransportowanie go w okolice elektrowni jądrowej. Musi znajdować się blisko elektrowni [7] aby komandos mógł spokojnie ją sabotować.

Bardzo ważną rolę ogrywa w tej misji już od samego początku rozbudowa bazy, a dokładnie struktur obronnych. Trzeba przygotować się na ewentualny atak, który najprawdopodobniej nadejdzie z zachodu. W tym celu postaw co najmniej sześć dział oraz dwa w wersji AA. Tam także warto pozostawić dostępne od samego początku jednostki (poza komandosem oczywiście). Zmodernizowany czołg musi przeżyć. Jeśli nic nie będzie w stanie odpierać ataku na tę cześć bazy poza artylerią to zostanie ona szybko zniszczona, a zaraz po niej cała baza. Północną część wystarczy przynajmniej na początku również zabezpieczyć działkami. Dla ochrony przed atakami sabotażystów trzeba wytrenować szpiega, a dla podnoszenia punktów popularności dziennikarza, który powinien filmować wszystkie jednostki ICP próbujące przedrzeć się przez punkt obronny w zachodniej części bazy.

Zaraz po rozpoczęciu misji należy wysłać komandosa do punktu [1] . W tym czasie można zająć się rozbudową bazy i przemieszczaniem reszty dostępnych jednostek, z czego może przydać się najbardziej helikopter przeciwczołgowy. Wracając do komandosa, każ mu przejść obok oddziału pilnującego mostu i dalej na południe do bazy ICP [2] . Zniszcz wszystko co się da, utrzymując dzielnego wojaka przy życiu. Musi on pozostać w tym miejscu i niszczyć każdy nowo powstały budynek (można posłużyć oficerem Sparrow). W międzyczasie powinieneś już rozbudować swoją bazę na tyle, aby być w stanie wyprodukować oddziały powietrzne. Standardowo, dwie grupy po 6-10 jednostek. Jedną warto wysłać do punktu [1] - będzie niszczyć oddziały próbujące się tamtędy przedrzeć. Druga niech pozostanie do twojej dyspozycji.

Szpieg powinien przeniknąć do stacji radarowej w pierwszej bazie [2] , gdyż inne nie będą dla niego dostępne (no chyba że skorzysta się z helikoptera transportowego). Twoim oczom ukażą się wtedy wszystkie siły ICP, łącznie z oddziałem pilnującym miejsca pod rozbudowę bazy [3] . Wyprodukuj co najmniej trzy wyrzutnie rakiet i niszcz kolejno wszystkie bazy [2] , [5] i [7] . Następnie należy wyprodukować kilkadziesiąt (około 20 sztuk powinno w zupełności wystarczyć) zmodernizowanych czołgów (do tej grupy warto dodać kilka samobieżnych działek przeciwlotniczych oraz jak zwykle techników). Oddając ją w ręce jednego z dowódców (lub prowadząc samemu) trzeba zdobyć pierwszą bazę [2] , lub to co z niej pozostało po wizycie komandosa. Wybuduj tutaj swoją instalację, a grupę wyślij w miejsce ujścia wąwozu [4] , z którego będą wyjeżdżać pozostałe przy życiu jednostki ICP. Wyślij też oddział w celu zdobyciu miejsca pod bazę [3] , gdzie wybuduj oczywiście swoją instalacje.

Wzmocnij grupę stacjonującą w punkcie [4] i ostatecznie zajmij się resztą baz. Jako że infiltrowany radar już pewnie dawno został zmieniony z powierzchni ziemi, skorzystaj z robota zwiadowczego (dostępny po wybudowaniu radaru) i zniszcz to co pozostało jeszcze w bazach [5] i [7] oraz jednostki stacjonujące przy wiosce [6] . Wprowadź czołgi przez kanion w okolice drugiej bazy [5] , jednak musisz uważać na umieszczony w północno-zachodniej części ośrodek badań jądrowych. Wpakuj więc w bazie komandosa do helikoptera transportowego i przenieś w to miejsce. Uwolniony ekspert musi być dobrze chroniony! Najlepiej wsadź go z komandosem do helikoptera, po czym zajmij się zdobyciem ostatniej bazy [7] . Zniszcz stacjonujące w wiosce [6] jednostki i ruszaj dalej na wschód. Uważaj tym razem na elektrownie jądrową, którą należy sabotować komandosem, ale tylko jeśli w pobliżu będzie się znajdował ekspert. Jeśli wszystko pójdzie dobrze misa zostanie zakończona z wynikiem pozytywnym.

Conflict Zone

30 maja 2001

PC PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl