Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Utrzymać się przy życiu przez 45 minut.
Tym razem masz przed sobą zadanie czasowe. Tak, jak w poprzedniej misji, odpowiednie posłużenie się komandosem pozwala wyjść cało z opresji także i tutaj. Zauważ, że zaraz na początku zaczynasz z jednym, zlokalizowanym w punkcie [3] . Reszta wojska czeka w bazie, ale jest to kropla w morzu potrzeb, szczególnie że GHOST posiada taką ilość czołgów, iż mógłby znieść Cię z powierzchni ziemi w przeciągu kilku sekund. Na szczęście nie będzie atakował wszystkim na raz, a Ty szybko wyeliminujesz jego bazę, co uniemożliwi mu ściąganie posiłków. Tak czy inaczej, zapomnij o ataku na główną bazę GHOSTa [4] , bo to istna "mission impossible", no chyba że jakimś cudem zdobędziesz niszczycieli czołgów (niestety niedostępnych normalnie w tej misji). Taki Comanche zrobił by tam niezłą zadymę. Należy uważać także na pola minowe, bo mogą w szybkim tempie zdziesiątkować twoje oddziały. Dlatego "wyprodukuj" (tak przy okazji) kilku saperów.
Musisz bardzo szybko rozbudowywać bazę, ale nie tak żeby brakowało pieniędzy na nowe jednostki. Wybuduj standardowo kilka dział do obrony, tak na wszelki wypadek, jakby jednostki zawiodły. Okoliczna wioska [C] jest na początku zajmowana przez oddziały nieprzyjaciela, tak że wysłanie tam helikoptera równe jest z jego utratą. Dlatego na początku magazynuj całe swoje siły na wzgórzu [1] . Możesz spodziewać się ataku w kilka minut po rozpoczęciu misji właśnie od strony wioski, więc przygotuj się na niego odpowiednio. Najlepiej wydaj Hooperowi rozkaz do obrony pozycji, a sam zajmij się komandosem. Otóż, jak już wspomniałem, jest on dostępny od początku misji, a pozycja, z której zaczyna, jest na mapie oznaczona [3] . W okolicy czai się kilku wrogich piechurów (oraz przynajmniej jeden czołg), jednak komandos jest dla nich praktycznie niewidzialny (wyjątkiem są sytuacje, kiedy podejdzie zbyt blisko lub zacznie strzelać). Możesz się z nimi pobawić, jednak to strata czasu, a w tej misji każda minuta jest na wagę złota. Staraj się także trzymać wyznaczonej na mapie trasy, bo gdy np. zejdziesz z góry wprost do punktu [2] to twoje dni będą policzone.
Poprowadź swojego komando na północ, wzdłuż dróg, w kierunku bazy GHOSTa [4] . Jest ona bardzo silnie ufortyfikowana, jednak jeśli dostaniesz się niepostrzeżenie na jej teren to już nic nie uchroni przeciwnika przed stratą wszystkich budynków (no chyba, że natkniesz się na patrol). Równaj z ziemią kolejne budowle, unikając bliskich kontaktów z jednostkami GHOSTa. Kiedy wszystko pójdzie z dymem, będziesz musiał jeszcze kilka razy wysadzić stawiany na nowo sztab, ale to już będzie sama przyjemność. Ustaw komandosa w tryb Defensywny i każ mu czekać w centrum wrogiej bazy (tak na wszelki wypadek i żeby mieć pewność, że nić już tam nie wybudują). Teraz czas przejąć wioskę.
Wykorzystaj jeszcze kilku saperów do odminowania okolicy swojej bazy, wypuszczając ich coraz dalej w głąb mapy. Przeciwnik będzie podczas ataków podsyłał cywili, którzy biegając jak głupi między lufami dostaną w końcu kulkę i Twoja popularność drastycznie spadnie. Hooper powinien bez problemu odpierać kolejne ataki, jeśli będzie miał cały czas świeże "mięsko". Możesz sam produkować nowe jednostki lub zlecić to swojemu podwładnemu. Tak czy inaczej,kiedy baza GHOSTa odejdzie do historii, nakaż Hooperowi odbić lokalną wioskę [C] . Niech następnie pilnuje punktu kontrolnego [2] . Jako że ataki osłabną (z wiadomych powodów), będziesz miał chwilę spokoju. Pozbieraj cywilów z wioski, dobuduj parę jednostek do obrony bazy i czekaj aż coś się wydarzy. Możesz spróbować ataku na armię w punkcie [4] , jednak jest to praktycznie samobójstwo. Zresztą zawsze możesz przekonać się o tym na własnej skórze. W razie ataków będziesz się na pewno w stanie obronić, a kiedy zegar skończy odliczanie misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
