Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Wybuduj ośrodek uchodźców.
2) Przewieźć co najmniej 20 cywilów do niego.
3) Zniszczyć bazę buntowników.
Trzecia z kolei misja nie wnosi praktycznie zbyt wiele nowości. Standardowo musisz pamiętać aby nie pchać całego oddziału do centrum cywilnych wiosek [C] (trzeba zmienić ich zachowanie na Defensywne) bo zamienią ją w proch, starając się ustrzelić przeciwnika. Uważaj także na samych cywili, gdyż zabicie choćby jednego z nich, źle wpływa na Twoją reputację. Natomiast uzbrojeni po zęby rebelianci mogą stanowić nie lada zagrożenie (szczególnie ich helikoptery, pamiętaj aby w bazie zostawić kilku ludzi z bazookami, a do armii wcielić ich jak najwięcej). Bazę należy jak najszybciej rozbudować oraz ochronić działkami. Standardowo postaw koszary, fabrykę pojazdów i obóz uchodźców. Nie zapomnij zamówić jeszcze kilku agregatów zasilających te budynki.
Zaczynasz z dość pokaźną armią, którą od razu proponuję skierować na północ, w stronę pierwszej wioski [1] . Po drodze spotkasz kilku uzbrojonych piechurów, a kiedy tylko pokonasz most zaatakuje Cię spora grupa pancerników. Jednak nie powinno to stanowić dla Ciebie większego zagrożenia. Po zdobyciu wioski pozostaw oddział nieopodal kanionu, tak żeby każda wroga jednostka starająca się z niego wydostać była od razu neutralizowana. W międzyczasie postaw bazę ze wszystkimi możliwymi budynkami. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć drugą armię (dobrze aby była przynajmniej 2x większa niż ta z którą zaczynałeś misję). Potrzebne punkty dowodzenia zdobędziesz przewożąc cywili z pierwszej wioski, tam gdzie powinna stacjonować twoja pierwsza armia. W chwili kiedy będziesz dysponował silną grupą, ruszaj na zachód przez most na lewo od bazy. W drugiej wiosce [2] czeka cię niewielki oddział GHOSTa, nie będący zbyt trudnym przeciwnikiem. Kiedy już odbijesz cywilów przygotuj się do ataku na główną bazę przeciwnika.
Jeśli wrogi helikopter będzie chciał ostrzelać twoją bazę, to przywitaj go piechurem z bazooką. To samo tyczy się obu armii, które muszą być szczodrze wyposażone w takowe jednostki. Tak zabezpieczone oddziały mogą już zaatakować główną bazę GHOSTa [3] . Trzeba to zrobić z dwóch stron jednocześnie. Najpierw niech rusza armia pierwsza, bo ma dłuższą drogę do pokonania kanionem. Jednak nie czekając na nich ruszaj drugą, aby oczyścić częściowo teren pod jedynkę. Trzeba będzie rozwalić wszystkie jednostki broniące bazy. Będzie gorąco, jednak jeśli twoje armie są wystarczająco duże (czyt. naprawdę spore) to nie powinno być z tym żadnego problemu. Pozostanie Ci tylko zrównać z ziemią wszystkie zabudowania i misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
