Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Wprowadzić szpiega do wrogiego sztabu.
2) Szpieg musi przeżyć.
Tutaj zaczną się schody. Dokładnie: jest to pierwsza misja, którą musiałem powtarzać, bo za wolno myślałem (tak, tutaj trzeba naprawdę szybko się decydować, albo zmniejszyć prędkość gry :-). Ale w końcu opracowałem całkiem prostą taktykę, która pozwala wygrać bez problemu nawet i tu. Pierwsza zasada: nie zastanawiaj się nad rozbudową bazy. Po prostu postaw szybko obóz uchodźców i później szpital. Radar czy zaopatrzenie możesz zostawić sobie na wolną chwilę (i czas, kiedy będziesz miał wolną kasę). Zbieraj cywili z okolicznych wiosek [C] (są dwie, więc możesz to robić na przemian, tylko uważaj na samobieżne działka AA przeciwnika) i kupuj szybko jak najwięcej jednostek.
Cala sprawa rozgrywa się o szpiega. Najlepiej jest go wysłać zaraz na początku, kiedy nie będziesz jeszcze zajęty odpieraniem ataków i budową kolejnych jednostek. Jego droga na mapie (ta najbardziej na północ) zaprowadzi cię najpierw pod mur wrogiej bazy [4] . Jako że szpiega można zobaczyć tylko z bliska, kiedy most będzie pusty postaraj się przejść przezeń do wnętrza kompleksu i ustaw szpiega przy murze na północy.
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
