Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Infiltrować szpiegiem sztab ICP.
2) Zniszczyć wszystkie wrogie budynki.
Przy odpowiednio szybkim rozegraniu tej misji można przejść ją bez większego wysiłku. Co prawda należy od samego początku przygotować się na zmasowane ataki jednostek naziemnych oraz spadające jak grom z jasnego nieba rakiety wystrzeliwane przez samobieżne wyrzutnie ICP. Trik polega na szybkim wybudowaniu bazy i obronieniu się w tym czasie dostępnymi od samego początku jednostkami. Przeciwnik dysponuje tylko trzema bazami [2] , [3] i [4] , z czego [4] to ta w której znajduje się sztab. [3] natomiast można zniszczyć bez udziału zmechanizowanych jednostek. Otóż plan jest następujący.
Jak to tylko będzie możliwe tworzysz do obrony kilka helikopterów przeciwczołgowych oraz wysyłasz w helikopterze transportowym szpiega oraz komandosa pod bazę [2] . Szpieg infiltruje stacje radarową, a komandos niszczy sukcesywnie wszystkie budynki. To jednak musi być skoordynowane z drugą akcją: wysłaniem komandosa na południe od bazy [3] . Ten także zajmuje się "swoim" kawałkiem chleba, mniej więcej w tym samym czasie co jego kolega z drużyny (warto w tym celu posłużyć się oficerem Holloway). Musisz zwrócić uwagę aby w pierwszej kolejności legły w gruzach koszary, przed chwilą kiedy zostanie wytrenowany w nich wrogi szpieg. Cała akcja może być trudna, ale przynajmniej baza [3] powinna zostać doszczętnie zniszczona (jeśli nie to należy na samym końcu wysłać do niej oddział). Nie ma co starać się posłać szpiega od razu do infiltracji sztabu - zostanie wykryty i zginie.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
