Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Musisz zająć się ewakuacją ludności (co najmniej 20 cywilów).
2) Trzeba będzie sabotować wrogą zmodernizowaną fabrykę pojazdów (i uchronić ją przed ewentualnym zniszczeniem).
Kolejna niesamowicie trudna misja. Tylko że tym razem masz przeciwko sobie dwie wrogie bazy pełne wojskowego sprzętu, a zaczynasz praktycznie bez zaplecza w postaci jednostek czy budynków. Musisz się o to wszystko samemu zatroszczyć. Warto zwrócić uwagę na komandosów, którzy w połączeniu z helikopterami wojskowymi będą w stanie zniszczyć wrogie bazy. To jest właśnie najpiękniejsze w tej grze - wydaje się na pierwszy rzut oka taka s/f, a jak się w czasie gry okazuje się, że zawiera mnóstwo tak interesujących elementów sprawiających wrażenie, jakbyś naprawdę dowodził armią. Za nic nie zbliżaj się do wioski [C] na zachodzie, gdyż stacjonuje tam cała chmara sprzętu GHOSTa. Za to odwiedzaj jak najczęściej tę na północy (szczególnie pastwisko po drodze). I podstawowa zasada, jaką należy się kierować: nie pozwól aby jakaś wroga jednostka zauważyła twoją obecność na tym terenie, bo wjedzie Ci do bazy taka grupa żelastwa, że przez kilka dni będziesz się zastanawiał, skąd się wziął cały ten bałagan. Ale i na to jest sposób.
Niestety z komandosami musisz poczekać aż rozbudujesz bazę. Tak jak wspomniałem wcześniej, zacznij od samego początku (oczywiście po wybudowaniu agregatów i obozu uchodźców) tworzyć swoją armię. Oddaj ją pod dowództwo Hooperowi lub Sharmanowi (ja wolę tego pierwszego, jednak drugi to specjalista od obrony) i nakaż mu bronić pozycji na wzgórzu [1] , w taki sposób aby jednostki chcące przedrzeć się przez niewielki przesmyk na zachodzie dostawały się od razu pod lufy. Kiedy cały czas budując bazę i tworząc nowe jednostki (pamiętaj że właśnie to drugie jest ważniejsze, możesz pominąć działka obronne) armia w punkcie [1] będzie już wystarczająco duża, zacznij się skupiać na zajęciu wzgórza [2] zagradzającego dostęp od północy. Cały czas wysyłaj helikopter do wioski uchodźców, jednak nie pozwól aby dojrzały go wrogie oddziały, bo rozpoczną szturm na twoje pozycje, a w obecnej chwili nie jesteś na to gotowy. Musisz pilnować wskaźnika popularności, gdyż bez odpowiedniego (dokładnie 70%) nie da się budować zmodernizowanych czołgów, wymaganych do zwycięstwa w tej misji. Kiedy tylko będą dostępne, wyślij je wraz z resztą jednostek do punktu [2] i każ drugiemu z dowódców bronić tej pozycji. Nie żałuj punktów na nieprzerwaną budowę jednostek (głównie zmodernizowanych czołgów), ponieważ bez nich nie odeprzesz ewentualnego ataku. Inwestuj także w lekarzy i mechaników, bo mogą nieraz przeważyć szalę zwycięstwa na Twoją korzyść. W razie potrzeby zawsze możesz wspomagać swoich dowódców przenosząc oddziały do punktu, który jest w danym momencie atakowany.
Czas na komandosów. Pamiętaj, aby rozpocząć ich akcję dopiero w chwili posiadania przynajmniej kilkunastu zmodernizowanych czołgów do obrony pozycji [1] i [2] . Do akcji potrzebny będzie helikopter transportowy i przynajmniej dwóch komando (na wypadek gdyby jeden z nich zginął). To wszystko trzeba będzie przygotować dwukrotnie, gdyż jak zapewne wiesz, bazy są dwie (a piłka jest jedna... ;) . Najpierw zaatakuj bazę na zachodzie, czyli tę z numerem [4] . Zapakuj komandosów do helikoptera i przewieź do punktu [3] , oczywiście tak, aby żadna wroga jednostka cię nie spostrzegła. Kiedy wysiądą odwołaj helikopter, a swoich podopiecznych wyślij do bazy, aby zrobili totalną demolkę. Kiedy każdy budynek legnie w gruzach, ustaw swoich chłopaków w taki sposób, aby widzieli cały teren pod budowę bazy (przeciwnik będzie chciał ją odbudować, ale mu na to oczywiście nie pozwól).
Druga baza [6] jest trochę trudniejsza do zdobycia. Postępuj tak jak przy poprzedniej, czyli zapakuj dwóch komando do helikoptera i przewieź do punktu [5] . Jak będą na ziemi odwołaj helikopter do bazy, a chłopaków wyślij na północ, w kierunku wzgórza na którym znajduje się baza [6] . Wejdź niepostrzeżenie na jej teren (będzie to wymagało ominięcia jednostek stacjonujących w okolicy). Powtórz demolkę z poprzedniej bazy, po czym zostaw swoich komandosów, tak jak poprzednio do pilnowania, żeby już się tu nic nie wybudowało.
Zaraz po zniszczeniu pierwszej bazy [4] możesz spodziewać się kontrataku, najprawdopodobniej z zachodu. Jednak nie jest powiedziane, że nie będzie on przeprowadzony przez obu przeciwników, jednocześnie. Musisz obronić się obiema armiami w punktach [1] i [2] (w najgorszym wypadku MUSI przetrwać chociaż jedna, do samego końca). W razie potrzeby dobuduj jeszcze trochę czołgów i piechoty. Kiedy ataki ustaną będziesz mógł się zbliżyć do centrum chemicznego [7] , czyli fabryki którą należy zdobyć. Najlepiej wyślij tam jedną z armii, dla oczyszczenia terenu, po czym skieruj któregoś ze stacjonujących na terenie byłych baz komandosów. Możesz także wytrenować nowego i wysłać go helikopterem, jeśli wolisz. Nie przejmuj się, że po wybraniu komandosa i skierowaniu kursora na centrum ikonka wygląda identycznie jak przy podkładaniu ładunków wybuchowych. To jest identyczne dla obu czynności (sabotaż i zniszczenie). Kiedy komandos przejmie budynek, misja zostanie zakończona sukcesem.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
