Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zlokalizuj wrogie centrum łączności.
2) Zneutralizuj je.
Czas na prawdziwe zmagania. Pierwszym zadaniem jest budowa bazy, bo oddziały które dostajesz zaraz na starcie, nie są w stanie przeciwstawić się jednostkom wroga. Na początku należy się zatroszczyć o agregaty wytwarzające prąd. Następnie czym prędzej postaw koszary i fabrykę pojazdów. Warto wybudować jeszcze obóz uchodźców, który będzie przyjmował ludzi z okolicznej wioski [C] . Tak przygotowaną bazę powinna bronić niewielka grupa żołnierzy, kiedy twoja armia będzie niszczyć wrogą bazę, tak na wszelki wypadek. Wybuduj spory oddział, najlepiej około 6-10 czołgów oraz kilkudziesięciu piechurów, uzbrojonych w różne rodzaje broni.
Jako pierwsze zadanie powinieneś przejąć lokalną wioskę [1] . Samo jej zdobycie nie będzie trudne, ale kiedy pojawią się jednostki z pobliskiej bazy [2] to twoja armia może zostać zdziesiątkowana, szczególnie jeśli będzie trzeba wjechać do centrum wioski. Kiedy będzie to wykonalne każ helikopterowi medycznemu zabrać cywilów, co da Ci dodatkowe punkty. W razie utraty dużej części sił podczas odbijania wioski, przygotuj kolejną armię. Czas na atak na bazę przeciwnika [2] . Jeśli pójdziesz dołem mapy (zaraz po zjechaniu ze wzgórza skręcisz w lewo) to przygotuj się na niewielkie patrole przeciwnika. Najlepiej zaatakować z dwóch stron jednocześnie. Bazy przeciwnika będzie bronić masa piechurów oraz kilka czołgów, mogą stawiać silny opór, jednak na pewno nie na długo. Kiedy się z nimi rozprawisz (korzystaj z przewagi, jaką dają wzniesienia) w pierwszej kolejności zniszczy budowle defensywne (działka), a zaraz za nimi wszystkie budynki produkcyjne. Kiedy radiostacja zagłuszająca padnie, misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
