Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zneutralizować obronę przeciwlotniczą przeciwnika w celu przeprowadzania zmasowanego ataku myśliwców.
2) Wprowadzić szpiega do wrogiego sztabu.
Jeśli nie skorzystasz w tej misji z pomocy komandosów oraz szpiegów to bardzo szybko będziesz zmuszony powtarzać ją od początku. Standardowy atak nie wchodzi w grę, z kilku powodów - m.in.: ilość jednostek ICP na mapie jest tak ogromna (będzie bliska maksymalnej, czyli 200), że nie masz z nimi najmniejszych szans. Druga sprawa do brak stałego dopływu punktów dowodzenia od samego początku misji. Co prawda popularność będzie utrzymywać się na poziomie 100%, jednak ilość dostępnych funduszy jest z góry ograniczona. Można co prawda zabrać cywilów z okolicznych wiosek [C] , ale są one silnie chronione przez działka AA, piechotę z bazookami oraz przez niszczycieli czołgów. Tych ostatnich można wykończyć w standardowy sposób - helikopter ewakuacyjny na wabia i do bazy, gdzie powinno czekać gotowe działko AA. Nie należy z tym jednak przesadzać, gdyż razem z niszczycielem może wpaść w naszą małą zasadzkę batalion czołgów.
Budowa bazy jest ważna, jednak nie ma sensu inwestować w struktury obronne - jak będziesz miał stracić swoje instalacje to i tak je stracisz, nieważne czy będą bronione przez kilka baterii dział czy też nie. Musisz natomiast postawić szybko ośrodek zaopatrzeniowy, a zaraz po nim radar. Umożliwi to tworzenie komandosów i szpiegów. Zauważ je tego ostatniego masz do dyspozycji od początku misji, jednak dostanie się do wrogiego sztabu [3] jest w tej chwili nieosiągalne - czeka obok niego wrogi szpieg (a jak wiesz szpiedzy widzą siebie nawzajem!). Dlatego poślij go zaraz po rozpoczęciu misji do bazy [1] . Tam musi infiltrować radar ICP, dzięki czemu zobaczysz wszystkie wrogie jednostki (w tym i szpiega ICP!).
Dla świętego spokoju możesz wysłać komandosa do zniszczenia baz [1] oraz [2] , szczególnie należy zająć się obroną przeciwlotniczą (AA). Pamiętaj tylko żeby nie zniszczyć infiltrowanego radaru! W razie potrzeby możesz go wysłać w rejon trzeciej bazy [3] , jednak trzeba uważać na oddziały patrolujące okolice. Zajęcie się sztabem nie powinno być trudne, a najlepiej do tego nadaje się grupa: 2 szpiegów oraz komandos. Najlepiej jest ich posłać trasą wyznaczoną na mapce (ta na północny-wschód). Ominą wtedy większe zgrupowania jednostek ICP i wejdą niepostrzeżenie na wzgórze. Jednak mogą działać dopiero po nalotach myśliwców. Stacjonujące w bazie [3] jednostki opuszczą ją (rozpocznie się ofensywa na twoje pozycje), pozostawiając tym samy m słabo bronionego szpiega (kilka jednostek piechoty). Wystarczy zniszczyć komandosem kilka agregatów, co wyłączy działka, po czym wysłać do infiltracji sztabu szpiegów. Przynajmniej jednemu powinno się udać. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to będzie to szczęśliwy koniec.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
