Unreal Engine 4 najpierw dla konsol przyszłej generacji

Przyzwyczailiśmy się już, że technologia Epic Games i kolejne wersje silników Unreal Engine przygotowywane były zawsze w pierwszej kolejności z myślą o PC. Tym większym zaskoczeniem jest więc zmiana polityki firmy.

Rafał Skierski

Przyzwyczailiśmy się już, że technologia Epic Games i kolejne wersje silników Unreal Engine przygotowywane były zawsze w pierwszej kolejności z myślą o PC. Tym większym zaskoczeniem jest więc zmiana polityki firmy.

Tim Sweeney z Epic udzielił ciekawego wywiadu serwisowi TG Daily, w którym przyznał, że w chwili obecnej to konsole są traktowane priorytetowo przez jego firmę. – Czwarta wersja technologii [czyt. Unreal Engine 4] będzie celowała w konsole nowej generacji – następców Xboxa 360 Microsoftu, PlayStation 3 Sony i – jeśli Nintendo dostarczy równie potężną swoją przyszłą konsolę – również w nią. Pecety dostaną swoją wersję później, będą musiały poczekać.

Sweeney oczywiście nie skreśla już Unreal Engine 3, który jest masowo wykorzystywany w najnowszych grach. Według niego, przed trzecią generacją technologii jeszcze długie życie. Podkreślił też, że będzie ona udoskonalana przez cały czas panowania konsol obecnej generacji. – Można więc oczekiwać, że wypuścimy nową wersję gdzieś w 2011 lub 2012 roku. – dodał.

Czyżby więc konsole przyszłej generacji miały zadebiutować już za 3-4 lata? W końcu Sony wielokrotnie zarzekało się, że PlayStation 3 celuje w około dziesięcioletni okres obecności na rynku...

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
23
24

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl