Twórcy The Conduit wycisną z Wii jeszcze więcej

Przedstawiciele High Voltage Software, producenta dobrze zapowiadającej się strzelaniny FPP The Conduit, poinformowali, że w trakcie zbliżających się targów E3 ujawnią dwie nowe produkcje. Obie powstają na konsolę Wii i, jak zapewniają sami autorzy, zaskoczą nas wieloma oryginalnymi rozwiązaniami.

Piotr Doroń

Przedstawiciele High Voltage Software, producenta dobrze zapowiadającej się strzelaniny FPP The Conduit, poinformowali, że w trakcie zbliżających się targów E3 ujawnią dwie nowe produkcje. Obie powstają na konsolę Wii i, jak zapewniają sami autorzy, zaskoczą nas wieloma oryginalnymi rozwiązaniami.

Twórcy The Conduit wycisną z Wii jeszcze więcej - ilustracja #1

The Conduit to nie wszystko na co stać silnik Quantum3.

Pozycje mają należeć do gatunku strzelanin FPP i oferować rewolucyjne rozwiązania z punktu widzenia konsoli Wii. O ile bowiem w przypadku The Conduit głównym celem było wyprodukowanie gry imponującej pod względem oprawy graficznej – która jak na możliwości Wii prezentuje się naprawdę dobrze – o tyle nowe tytuły mają nas zaskoczyć choćby liczbą postaci na ekranie. Jeśli wierzyć twórcom, zmodyfikowany silnik Quantum3 już teraz potrafi obsłużyć bezproblemowo 65 dokładnie animowanych i szczegółowo opracowanych przeciwników (Red Steel, jedna z pierwszych gier na Wii, radośnie podskakiwało, gdy na ekranie pojawili się trzej wrogowie). A trzeba zaznaczyć, że liczba ta ciągle rośnie.

Nowa technologia zostanie zaprezentowana w trakcie targów E3, które zostaną zorganizowane w dniach 2-4 czerwca, w Los Angeles. Być może High Voltage Software udostępni zgromadzoną jej grywalną wersję.

The Conduit

The Conduit

Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 czerwca 2009

Informacje o Grze
7.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-05-03
10:57

rog1234 Legend

rog1234

b4r4n
Bardziej niż o spadek płynności Mr_Hyde chodziło pewnie o to że na granicy tylu FPS że jest płynnie.

Cóż, gra wygląda fajnie, ale pewnie i tak "zaliczy fail".

Komentarz: rog1234
2009-05-03
11:25

zanonimizowany47980 Generał

👍

Prisonbull---> Nikt tego nie kupi, Sega po prostu lubi jak jej gry przynoszą straty.

Komentarz: zanonimizowany47980
2009-05-03
11:37

UltRafaga Senator

UltRafaga

Mr_Hyde --> He he. Śmiać mi się chcę, kiedy słyszę o jakiś granicach. Na PS2 też kilka takich było, aż powstała gra, która nie powinna istnieć na tej konsoli, czyli GoW. O granicach sprzętu, to można mówić, kiedy wyjdzie ostatnia na niego gra.

Komentarz: UltRafaga
2009-05-03
13:04

uQuad Konsul

uQuad

Jak dla mnie w tej generacji najszybciej moc sprzetu chyba pokazaly jako tako gearsy czy inne Uncharted. Nie wazne ze w Killzone 'costam' jest lepiej, ogolnego pulapu sie nie przeskoczy. Tak samo na ps2 Final X i XII dla mnie to bylo to samo chociaz inni sie beda pukac po glowie i krzyczec jaaakie to nie lepsze. :)

Komentarz: uQuad
2009-05-03
16:24

andrzej1 Senator

Spoko ta gierka nawet wygląda!

Komentarz: andrzej1

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl