Twórcy The Conduit wycisną z Wii jeszcze więcej
Przedstawiciele High Voltage Software, producenta dobrze zapowiadającej się strzelaniny FPP The Conduit, poinformowali, że w trakcie zbliżających się targów E3 ujawnią dwie nowe produkcje. Obie powstają na konsolę Wii i, jak zapewniają sami autorzy, zaskoczą nas wieloma oryginalnymi rozwiązaniami.
Przedstawiciele High Voltage Software, producenta dobrze zapowiadającej się strzelaniny FPP The Conduit, poinformowali, że w trakcie zbliżających się targów E3 ujawnią dwie nowe produkcje. Obie powstają na konsolę Wii i, jak zapewniają sami autorzy, zaskoczą nas wieloma oryginalnymi rozwiązaniami.

The Conduit to nie wszystko na co stać silnik Quantum3.
Pozycje mają należeć do gatunku strzelanin FPP i oferować rewolucyjne rozwiązania z punktu widzenia konsoli Wii. O ile bowiem w przypadku The Conduit głównym celem było wyprodukowanie gry imponującej pod względem oprawy graficznej – która jak na możliwości Wii prezentuje się naprawdę dobrze – o tyle nowe tytuły mają nas zaskoczyć choćby liczbą postaci na ekranie. Jeśli wierzyć twórcom, zmodyfikowany silnik Quantum3 już teraz potrafi obsłużyć bezproblemowo 65 dokładnie animowanych i szczegółowo opracowanych przeciwników (Red Steel, jedna z pierwszych gier na Wii, radośnie podskakiwało, gdy na ekranie pojawili się trzej wrogowie). A trzeba zaznaczyć, że liczba ta ciągle rośnie.
Nowa technologia zostanie zaprezentowana w trakcie targów E3, które zostaną zorganizowane w dniach 2-4 czerwca, w Los Angeles. Być może High Voltage Software udostępni zgromadzoną jej grywalną wersję.
Więcej:Twórcy kultowej gangsterskiej sagi dziękują graczom PC. „Jesteśmy tu, gdzie jesteśmy, dzięki nim”

Gracze
- Sega
- Wii
Komentarze czytelników
rog1234 Legend

b4r4n
Bardziej niż o spadek płynności Mr_Hyde chodziło pewnie o to że na granicy tylu FPS że jest płynnie.
Cóż, gra wygląda fajnie, ale pewnie i tak "zaliczy fail".
zanonimizowany47980 Generał
Prisonbull---> Nikt tego nie kupi, Sega po prostu lubi jak jej gry przynoszą straty.
UltRafaga Senator

Mr_Hyde --> He he. Śmiać mi się chcę, kiedy słyszę o jakiś granicach. Na PS2 też kilka takich było, aż powstała gra, która nie powinna istnieć na tej konsoli, czyli GoW. O granicach sprzętu, to można mówić, kiedy wyjdzie ostatnia na niego gra.
uQuad Konsul

Jak dla mnie w tej generacji najszybciej moc sprzetu chyba pokazaly jako tako gearsy czy inne Uncharted. Nie wazne ze w Killzone 'costam' jest lepiej, ogolnego pulapu sie nie przeskoczy. Tak samo na ps2 Final X i XII dla mnie to bylo to samo chociaz inni sie beda pukac po glowie i krzyczec jaaakie to nie lepsze. :)