Twórcy Shadowgrounds pracują nad kolejną grą

Fińskie studio Frozenbyte, które aktualnie próbuje podbić amerykański rynek przy pomocy swojej debiutanckiej gry o nazwie Shadowgrounds, rozpoczęło już produkcję kolejnego programu...

Krystian Smoszna

Fińskie studio Frozenbyte, które aktualnie próbuje podbić amerykański rynek przy pomocy swojej debiutanckiej gry o nazwie Shadowgrounds, rozpoczęło już produkcję kolejnego programu...

Twórcy Shadowgrounds pracują nad kolejną grą - ilustracja #1

O fakcie tym poinformował jeden z pracowników firmy Frozenbyte na oficjalnym forum gry Shadowgrounds. W chwili obecnej autorzy nie chcą zdradzić żadnych szczegółów dotyczących nowego programu, ale obiecują, że wszystko wyjaśni się po wakacjach. Pewne jest jedno – nie będzie to druga odsłona debiutanckiego produktu. Frozenbyte co prawda nie wyklucza, że przygotuje Shadowgrounds 2 w przyszłości, ale dużo zależeć będzie od komercyjnego sukcesu pierwowzoru.

Twórcy Shadowgrounds pracują nad kolejną grą - ilustracja #2

Shadowgrounds doczekała się fińskiej premiery w listopadzie ubiegłego roku, a niedługo później w Niemczech. Kilka ostatnich miesięcy firma Frozenbyte poświęciła na poszukiwania wydawców w innych państwach świata i jak na razie święci na tym polu duże sukcesy. Gra jest już oficjalnie dostępna w Austrii, Szwajcarii, Francji, krajach Beneluksu, Australii, Nowej Zelandii i Stanach Zjednoczonych. W najbliższy piątek program będzie miał swoją premierę w Wielkiej Brytanii, a chwilę później (również w maju) w Polsce. Dystrybutorem Shadowgrounds w naszym kraju jest firma Techland. Sugerowana cena: 49.90 zł.

W oczekiwaniu na wieści dotyczące nowe produktu Finów, zapraszamy Was do zapoznania się z informacjami dotyczącymi ich debiutanckiego produktu – Shadowgrounds:

Shadowgrounds

Shadowgrounds

PC
po premierze

Data wydania: 4 listopada 2005

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

7.0

Gracze

8.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-05-02
09:30

zanonimizowany138293 Pretorianin

😡

Pozostaje miec nadzieje ze ucza sie na swoich bledach i zaimplementuja mechanizm 'save' na żądanie w swoich kolejnych grach. Shadowgrounds to mogla byc taka fajna gra...

Komentarz: zanonimizowany138293
2006-05-02
09:31

U.V. Impaler Legend

U.V. Impaler

Kwestia gustu. Mnie akurat brak save'ów nie przeszkadzał. W Alien Breed też ich nie było.

Komentarz: U.V. Impaler
2006-05-02
09:43

zanonimizowany138293 Pretorianin

😒

I tak i nie ;)

Na forum na stronie producenta nie brak opinii krytykujacych brak save. Nawet sam producent "bije sie w piersi" ale stwierdza ze musialby przebudowac silnik gry zeby udostepnic zapis stanu gry.
Osobiscie nie uzywam za czesto save'owania w srodku gry - ale zdarza sie ze z jakis przyczyn musze zakonczyc zabawe i wylaczyc komputer. Przy rozbudowanych i ciekawych a co za tym idzie dlugich poziomach - jest to troche bolesne - rozpoczynanie danego levelu za kazdym razem od nowa.

Komentarz: zanonimizowany138293

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl