Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wyniki finansowe - sprzęt i technologie (9)

Nieoficjalnie: Ninja dostał 50 mln dolarów za porzucenie Twitcha
Nieoficjalnie: Ninja dostał 50 mln dolarów za porzucenie Twitcha

Konrad Serafiński, 4 sierpnia 2019, 10:20

Tom Warren, redaktor serwisu The Verge, poinformował za pośrednictwem Twittera, że Microsoft zapłacił około 50 milionów dolarów streamerowi o nicku Ninja za przejście z Twitcha na Mixer. Nie są to jednak oficjalne doniesienia.

Gry jako usługi i sprzedaż cyfrowa źródłem sukcesu EA
Gry jako usługi i sprzedaż cyfrowa źródłem sukcesu EA

Adrian Werner, 31 lipca 2019, 13:22

Firma Electronic Arts coraz mocniej polega na cyfrowych źródłach przychodu. W minionym kwartale udział sprzedaży pudełkowej wyniósł niecałe 14%. Dowiedzieliśmy się również jak wielu graczy bawi się w Apex Legends każdego tygodnia.

Sukces The Sims 4 - dodatki coraz popularniejsze
Sukces The Sims 4 - dodatki coraz popularniejsze

Bartosz Świątek, 31 lipca 2019, 12:37

W minionym kwartale baza graczy The Sims 4 powiększyła się o 7 mln osób. Znacznie częściej były też ściągane dodatki do omawianej produkcji. Najnowsze rozszerzenie - Wyspiarskie życie - jest jednym z najpopularniejszych pakietów DLC od momentu premiery gry.

Mario Kart 8 Deluxe zakupiła prawie połowa posiadaczy Nintendo Switch
Mario Kart 8 Deluxe zakupiła prawie połowa posiadaczy Nintendo Switch

Adrian Werner, 30 lipca 2019, 13:42

Nintendo udostępniło sprawozdanie finansowe za miniony kwartał. Poznaliśmy także największe bestsellery na Nintendo Switch. Na szczycie tego zestawienia znalazła się gra Mario Kart 8 Deluxe.

100 mln sprzedanych egzemplarzy PS4. Sony pobiło rekord
100 mln sprzedanych egzemplarzy PS4. Sony pobiło rekord

Konrad Serafiński, 30 lipca 2019, 10:27

Sony przedstawiło najnowszy raport finansowy. Wynika z niego, że firma łącznie sprzedała 100 mln egzemplarzy PlayStation 4. Sprawia to, że PS4 jest konsolą, która najszybciej w historii osiągnęła ten pułap.

Facebook Q2 2019 - kary karami, skandale skandalami, a kasy coraz więcej
Facebook Q2 2019 - kary karami, skandale skandalami, a kasy coraz więcej

Bartosz Świątek, 25 lipca 2019, 11:40

Wygląda na to, że problemy wizerunkowe i skandale nieszczególnie szkodzą Facebookowi. Koncern przedstawił raport z wyników finansowych w drugim kwartale 2019 roku. Firma wygenerowała blisko 16,9 mld przychodu - o 28% więcej niż rok temu. Jest to jeden z najlepszych wyników w ostatnich latach.

Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege
Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege

Krystian Pieniążek, 23 lipca 2019, 22:07

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi ciekawe informacje na temat kondycji dystrybucji cyfrowej. Wynika z niego, że pomimo blisko czterech lat na karku gra Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege wciąż trzyma się świetnie, a Crash Team Racing Nitro-Fueled zaliczyło doskonały start.

Sprzedaż konsol Xbox spada - raport finansowy Microsoftu
Sprzedaż konsol Xbox spada - raport finansowy Microsoftu

Jakub Błażewicz, 19 lipca 2019, 16:05

Konsola Xbox One sprzedaje się coraz gorzej. Tak wynika z najnowszego raportu finansowego Microsoftu. Niemniej spółka nie może narzekać przychody w minionym roku fiskalnym.

Netflix traci klientów w USA. Spowalnia też ekspansja na inne rynki
Netflix traci klientów w USA. Spowalnia też ekspansja na inne rynki

Bartosz Świątek, 18 lipca 2019, 12:59

W minionym kwartale Netflix stracił w USA 130 tys. subskrybentów. Słabiej niż zakładano idzie też zdobywanie klientów na innych rynkach – zamiast prognozowanych 4,7 mln udało się przyciągnąć do platformy tylko 2,8 mln osób.

PC bardziej dochodową platformą niż PS4 dla Ubisoftu
PC bardziej dochodową platformą niż PS4 dla Ubisoftu

Adrian Werner, 18 lipca 2019, 11:13

Firma Ubisoft opublikowała raport z wynikami finansowymi. W minionym kwartale największy udział w przychodach wydawcy miały gry pecetowe. Ponadto The Division 2 to największy bestseller tego roku.

Cuphead z 4 milionami sprzedanych egzemplarzy, zarobki Pokemon GO i inne wieści
Cuphead z 4 milionami sprzedanych egzemplarzy, zarobki Pokemon GO i inne wieści

Miłosz Szubert, 10 lipca 2019, 15:00

Dziś piszemy o najnowszych wynikach sprzedaży dwuwymiarowej platformówki Cuphead, nowych sterownikach graficznych od firmy Nvidia oraz zarobkach Pokemon GO. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Świetne wyniki Cooking Simulator i konsolowego Car Mechanic Simulator
Świetne wyniki Cooking Simulator i konsolowego Car Mechanic Simulator

Adrian Werner, 8 lipca 2019, 13:24

Firma PlayWay pochwaliła się imponującymi wynikami sprzedaży pecetowej gry Cooking Simulator. Doskonale na rynku radzi sobie również konsolowy Car Mechanic SImulator.

Popularność Fortnite spada
Popularność Fortnite spada

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 10:51

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że w maju Fortnite poradziło sobie znacznie gorzej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, choć i tak gra zarobiła krocie. Dużymi sukcesami pochwalić się mogą natomiast Total War: Three Kingdoms i Playerunknown's Battlegrounds.

Harry Potter Wizards Unite - dobry debiut, ale gorszy niż Pokemon GO
Harry Potter Wizards Unite - dobry debiut, ale gorszy niż Pokemon GO

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 09:19

Debiut Harry Potter: Wizards Unite okazał się sporym sukcesem, ale wyniki gry mocno odbiegają od tych osiągniętych przez Pokemon GO, czyli poprzednią produkcję studia Niantic.

W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018
W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018

Konrad Hazi, 20 czerwca 2019, 12:30

Według raportu przygotowanego przez firmę Newzoo, globalny rynek gier komputerowych wygeneruje w 2019 roku 152,1 miliarda dolarów przychodu, co przełoży się na wzrost na poziomie 9,6% względem roku 2018. Największym kawałkiem tego „tortu” wciąż pozostaje sektor gier mobilnych.

Polska ma tylko 4% udziału w przychodach grupy CD Projekt
Polska ma tylko 4% udziału w przychodach grupy CD Projekt

Krystian Pieniążek, 18 czerwca 2019, 16:55

Grupa CD Projekt opublikowała infografiki, z których wynika, że Polska ma zaledwie 4% udziału w jej przychodach – pozostałe 96% pochodzi z eksportu. Poza tym zawarto na nich inne ciekawostki, jak choćby informacje o modelu biznesowym firmy i priorytetowym traktowaniu graczy.

Cyberpunk 2077 wywołał zamieszanie na giełdzie. CD Projekt wart o blisko 1,5 mld złotych więcej
Cyberpunk 2077 wywołał zamieszanie na giełdzie. CD Projekt wart o blisko 1,5 mld złotych więcej

Bartosz Świątek, 10 czerwca 2019, 13:03

Po ogłoszeniu daty premiery Cyberpunka 2077 w czasie wczorajszej konferencji Microsoftu na E3 2019, ceny akcji CD Projekt wzrosły do rekordowego poziomu 233 zł, choć potem kurs nieco spadł. W najlepszym momencie spółka była ósmą największą firmą na warszawskiej giełdzie.

Apex Legends - przychody zmalały już o 74%
Apex Legends - przychody zmalały już o 74%

Adrian Werner, 25 maja 2019, 09:04

Twórcy Apex Legends mają spory problem. W kwietniu przychody gry zmalały aż o 74% w porównaniu z rekordowym lutym.

Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC
Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC

Adrian Werner, 23 maja 2019, 11:52

THQ Nordic poinformowało, że Metro Exodus sprzedaje się doskonale, ale głównie na konsolach. Wysoki przychód to niemal w całości zasługa wersji na PlayStation 4 i Xboksa One. Firma odmówiła komentarza w sprawie szczegółowych wyników wydania pecetowego.

Metro Exodus zaliczyło najlepszy start w historii THQ Nordic
Metro Exodus zaliczyło najlepszy start w historii THQ Nordic

Bartosz Świątek, 22 maja 2019, 14:21

THQ Nordic przedstawiło wyniki wypracowane w roku finansowym 2018-2019. Wydawca jest zadowolony z sukcesu Metro Exodus, które zostało uznane za najlepszą premierę w historii firmy.

Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki
Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki

Adrian Werner, 22 maja 2019, 12:45

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że do końca kwietnia gra Mortal Kombat 11 znalazła 1,8 mln nabywców w dystrybucji cyfrowej. To ponad czterokrotnie lepszy debiut niż w przypadku Mortal Kombat X. Coraz większe spadki przychodów notuje natomiast Apex Legends.

Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery
Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery

Bartosz Świątek, 21 maja 2019, 15:55

Rodzima firma Creepy Jar upubliczniła roczny raport finansowy, dzięki któremu wiemy, jak sprzedała się stworzona przez nią gra survivalowa Green Hell. Tytuł wydany w programie wczesnego dostępu Steam przyciągnął blisko 180 tys. nabywców.

11 bit studios - świetny I kwartał 2019 dzięki Frostpunk i Moonlighter
11 bit studios - świetny I kwartał 2019 dzięki Frostpunk i Moonlighter

Adrian Werner, 17 maja 2019, 12:05

Firma 11 bit studios podzieliła się raportem finansowym za miniony kwartał. Bardzo dobre wyniki spółki napędza sprzedaż gier Frostpunk i Moonlighter. Przy tej okazji deweloper uchylił też rąbka tajemnicy odnośnie swoich planów na przyszłość.

Rainbow Six Siege z 45 mln graczy, The Division 2 rozczarowaniem na PS4 i XONE
Rainbow Six Siege z 45 mln graczy, The Division 2 rozczarowaniem na PS4 i XONE

Adrian Werner, 16 maja 2019, 11:57

Ubisoft podzielił się wynikami finansowymi za miniony rok rozliczeniowy. Pochwalono się m.in. 40-procentowym wzrostem popularności Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Dowiedzieliśmy się również, że Far Cry 5 dzierży tytuł najpopularniejszej gry wydawcy w tej generacji, a The Division 2 okazało się rozczarowaniem na konsolach.

Red Dead Online większym sukcesem od GTA Online?
Red Dead Online większym sukcesem od GTA Online?

Bartosz Świątek, 14 maja 2019, 14:15

Strauss Zelnick – prezes firmy Take-Two Interactive – poinformował w czasie rozmowy z inwestorami, że Red Dead Online radzi sobie lepiej niż GTA Online w analogicznym czasie po premierze.

GTA 5 i Red Dead Redemption 2 wciąż sprzedają się w milionach egzemplarzy
GTA 5 i Red Dead Redemption 2 wciąż sprzedają się w milionach egzemplarzy

Konrad Serafiński, 14 maja 2019, 10:30

Firma Take-Two Interactive pochwaliła się wynikami finansowymi za poprzedni rok fiskalny. Z raportu wiemy, że GTA V sprzedało się w liczbie ponad 110 mln sztuk. Świetnie wyglądają także wyniki Red Dead Redemption 2 oraz NBA 2K19.

Świetna sprzedaż gry NieR Automata. Square Enix inwestuje w nowe marki
Świetna sprzedaż gry NieR Automata. Square Enix inwestuje w nowe marki

Jakub Błażewicz, 13 maja 2019, 19:03

Firma Square Enix pochwaliła się wynikami swoich gier w minionym roku fiskalnym. Świetnie wypadło NieR: Automata, które sprzedało się w ponad 4 milionach egzemplarzy. Prócz tego wydawca zapowiedział inwestycje w nowe marki oraz zapowiedzi gier na targach E3 2019.

Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA
Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA

Adrian Werner, 8 maja 2019, 11:23

Firma Electronic Arts udostępniła raport finansowy za I kwartał 2019 roku. Znalazło się w nim sporo ciekawych informacji na temat prognozowanych wyników sprzedaży Star Wars Jedi: Fallen Order oraz nowych gier z serii Need for Speed i Plants vs Zombies. Wydawca coraz mocniej stawia także na free-to-play i dystrybucję cyfrową.

Doskonała sprzedaż Resident Evil 2 przekroczyła oczekiwania firmy Capcom
Doskonała sprzedaż Resident Evil 2 przekroczyła oczekiwania firmy Capcom

Krystian Pieniążek, 7 maja 2019, 21:48

Firma Capcom podzieliła się raportem finansowym za rok fiskalny 2018/2019. Wynika z niego, że choć motorem odniesionego przez nią sukcesu były premiery gier Resident Evil 2 i Devil May Cry 5, pozostałe tytuły z jej portfolio również dołożyły cegiełkę do tego wyniku.

W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy
W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy

Michał Kułakowski, 5 maja 2019, 20:02

Według raportu firmy Niko Partners, w najbliższych latach w Chinach stale rosła będzie liczba aktywnych pecetowych graczy. W tej chwili na komputerach w Państwie Środka bawi się 312 milionów osób, które przynoszą branży rocznie ponad 15 miliardów dolarów przychodu. Większość z tych pieniędzy pochodzi z wieloosobowych produkcji online.

Znakomity debiut gry UBOAT
Znakomity debiut gry UBOAT

Adrian Werner, 4 maja 2019, 07:58

Debiut symulatora UBOAT w Steam Early Access okazał się bardzo udany. Koszty produkcji i marketingu zwróciły się w pełni po godzinie od debiutu we wczesnym dostępie.

Sprzedaż Call of Duty przekroczyła 300 mln; 76% przychodów Activision Blizzard to dystrybucja cyfrowa
Sprzedaż Call of Duty przekroczyła 300 mln; 76% przychodów Activision Blizzard to dystrybucja cyfrowa

Jakub Błażewicz, 3 maja 2019, 10:32

Firma Activision Blizzard udostępniła raport finansowy za okres styczeń-marzec 2019 roku. Spółka pochwaliła się sprzedaniem ponad 300 milionów kopii gier z serii Call of Duty, jak również ogromnymi przychodami z dystrybucji cyfrowej, w tym z mikrotransakcji.

AMD potwierdza: premiera Navi w trzecim kwartale 2019 roku
AMD potwierdza: premiera Navi w trzecim kwartale 2019 roku

Konrad Serafiński, 1 maja 2019, 10:15

Przy okazji podania wyników finansowych za I kwartał 2019 roku firma AMD poinformowała, że premiera kart graficznych z rodziny Navi odbędzie się w trzecim kwartale bieżącego roku. Istnieją przypuszczenia, że stanie się to na targach gamescom w Kolonii.

The Elder Scrolls Blades zarobiło już 1,5 miliona dolarów
The Elder Scrolls Blades zarobiło już 1,5 miliona dolarów

Miłosz Szubert, 29 kwietnia 2019, 13:25

Według danych firmy analitycznej SensorTower, The Elder Scrolls: Blades, czyli opracowana na urządzenia mobilne darmowa odsłona popularnego cyklu gier RPG od firmy Bethesda, zgromadziła w miesiąc od debiutu we wczesnym dostępie 1,5 miliona dolarów. Wszystko to mimo kontrowersji związanych z mikropłatnościami.

Świetne wyniki finansowe Sony i rewelacyjna sprzedaż PS4
Świetne wyniki finansowe Sony i rewelacyjna sprzedaż PS4

Jakub Błażewicz, 26 kwietnia 2019, 12:20

Firma Sony opublikowała raport finansowy za okres od kwietnia 2018 roku do marca 2019 roku. Japoński koncern ma za sobą kolejny rekordowy rok, w czym walny udział miał sektor gier. Do sklepów trafiło już prawie 100 milionów egzemplarzy PlayStation 4.

Microsoft coraz lepiej zarabia na grach, ale słabnie sprzedaż konsol Xbox
Microsoft coraz lepiej zarabia na grach, ale słabnie sprzedaż konsol Xbox

Adrian Werner, 25 kwietnia 2019, 14:22

Dzięki raportowi finansowemu firmy Microsoft wiemy, że dział Xbox tej korporacji radzi sobie doskonale. Jest to jednak zasługa wyników sprzedaży gier i usług, gdyż przychody ze sprzętu mocno zmalały.

Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3
Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3

Adrian Werner, 24 kwietnia 2019, 13:55

Dzięki raportowi grupy SuperData poznaliśmy wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice w dystrybucji cyfrowej. Ze sprawozdania wynika również, że słabnie pozycja Apex Legends, a Fortnite powoli wyhamowuje ze swoją ekspansją.

The Division 2 i Sekiro wzięły szturmem amerykański rynek gier w marcu
The Division 2 i Sekiro wzięły szturmem amerykański rynek gier w marcu

Adrian Werner, 24 kwietnia 2019, 10:18

Marzec na amerykańskim rynku gier należał do Tom Clancy’s The Division 2 oraz Sekiro: Shadows Die Twice. Z konsol najlepiej poradziło sobie Nintendo Switch.

PUBG Corp. w 2018 r. – prawie miliard dol. przychodu, w większości z PC
PUBG Corp. w 2018 r. – prawie miliard dol. przychodu, w większości z PC

Adrian Werner, 20 kwietnia 2019, 11:50

Firma PUBG Corp. opublikowała sprawozdanie finansowe za ubiegły rok. Przychody wyniosły prawie miliard dolarów, z czego większość pochodziła z rynku pecetowego.

Gry zebrały miliard dolarów na Kickstarterze
Gry zebrały miliard dolarów na Kickstarterze

Krystian Pieniążek, 18 kwietnia 2019, 19:36

Serwis Kickstarter istnieje od 2009 roku, a wśród najchętniej wspieranych na nim projektów prym wiodą wszelkiej maści gry. Przez ostatnie dziesięć lat gracze ufundowali niemal siedemnaście tysięcy takich projektów, wydając na nie ponad miliard dolarów.

Humble Square Enix Collective Bundle, start nowego eventu w Overwatch i inne wieści
Humble Square Enix Collective Bundle, start nowego eventu w Overwatch i inne wieści

Miłosz Szubert, 17 kwietnia 2019, 16:25

Dziś piszemy o nowej paczce Humble Bundle, w której znajdziemy gry z programu Square Enix Collective, zapowiedzi rozszerzenia Dare Devils of Destruction do Just Cause 4, starcie wydarzenia Czarne Chmury w Overwatch oraz rosnących wpływach i zyskach Netfliksa. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sprzedaż filmów na płytach spadła o połowę w ciągu 5 lat
Sprzedaż filmów na płytach spadła o połowę w ciągu 5 lat

Bartosz Świątek, 15 kwietnia 2019, 10:45

Raport THEME przygotowany przez organizację Motion Picture Association of America dowodzi, że fizyczne nośniki z biegiem lat cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Klienci stawiają na streaming – usługi tego typu są już popularniejsze od telewizji kablowej.

Polacy wydali ponad 2 miliardy złotych na gry w 2018 roku
Polacy wydali ponad 2 miliardy złotych na gry w 2018 roku

Bartosz Krawcewicz, 12 kwietnia 2019, 18:08

Firma Newzoo, w kooperacji ze studiem Wargaming, przygotowała dane dotyczące polskiego rynku gier w minionym roku. Wynika z nich, że w 2018 roku Polacy wydali na to hobby 541,5 miliona dolarów, czyli ponad 2 miliardy złotych.

House Flipper zarobił grube miliony
House Flipper zarobił grube miliony

Bartosz Świątek, 11 kwietnia 2019, 13:23

Firma PlayWay i studio Frozen District zarobiły w 2018 r. przeszło 19 mln złotych na grze House Flipper. Stworzenie produkcji, razem z wydatkami marketingowymi, kosztowało poniżej 550 tys. zł, co oznacza, że zwróciła się ona przeszło 30 razy.

Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.
Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.

Adrian Werner, 7 kwietnia 2019, 11:19

Ukazał się raport z wynikami dystrybucji cyfrowej za ubiegły rok. Dowiedzieliśmy się m.in., ile zarobiły takie gry jak Fortnite, PlayerUnknown's Battlegrounds czy League of Legends.

Dobre wyniki finansowe Techlandu. Dying Light z 16 mln graczy
Dobre wyniki finansowe Techlandu. Dying Light z 16 mln graczy

Adrian Werner, 4 kwietnia 2019, 13:39

Techland może zaliczyć 2018 rok do udanych. Zysk netto firmy jest niewiele mniejszy niż w przypadku CD Projektu. Dobre wyniki są głównie zasługą Dying Light, które może się pochwalić bazą 16 mln graczy.

Dwa nowe projekty twórców Life is Strange, kolejny tryb w Red Dead Online i inne wieści
Dwa nowe projekty twórców Life is Strange, kolejny tryb w Red Dead Online i inne wieści

Miłosz Szubert, 3 kwietnia 2019, 16:05

Dziś piszemy o wynikach finansowych i dwóch nowych projektach studia Dontnod Entertainment, cross-platformowych zapisach gry w Civilization VI oraz nowym trybie konfrontacji w Red Dead Online. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Streaming źródłem niemal połowy dochodów całej branży muzycznej
Streaming źródłem niemal połowy dochodów całej branży muzycznej

Bartosz Świątek, 3 kwietnia 2019, 14:20

Raport przygotowany przez Międzynarodową Federację Przemysłu Fonograficznego wskazuje, że streaming odpowiada już za 47% dochodów generowanych przez branżę muzyczną.

Sony próbuje ratować dział produkujący Xperie? Reorganizacja w toku
Sony próbuje ratować dział produkujący Xperie? Reorganizacja w toku

Bartosz Świątek, 29 marca 2019, 11:12

Firma Sony poinformowała, że planuje połączyć działy zajmujące się elektroniką użytkową w jeden podmiot. Oficjalnym powodem jest ułatwienie współpracy pomiędzy poszczególnymi częściami koncernu, jednak prawdziwą przyczyną może być chęć ukrycia słabych wyników finansowych dywizji odpowiedzialnej za smartfony.

Rekordowe wyniki 11 bit studios za sprawą sukcesu gry Frostpunk
Rekordowe wyniki 11 bit studios za sprawą sukcesu gry Frostpunk

Adrian Werner, 28 marca 2019, 14:14

Szefostwo firmy 11 bit studios ma powody do zadowolenia. Spółka osiągnęła rekordowe wyniki finansowe i rozwija się w szybkim tempie. Trwają prace nad nową grą (nazwaną roboczo Projekt 8), w planach są też dwie kolejne.