Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release PLAY Press Release 24 września 2004, 14:08

Szczegóły na temat fabuły Etrom: The Astral Essence

Etrom - The Astral Essence, wspaniały futurystyczny RPG, już wkrótce ukaże się nakładem firmy Play. Celem tego projektu jest tworzenie świata przyszłości, którego mieszkańcy żyją w ciągłym konflikcie - dzielą ich mury, prawa, tajemnice oraz pustynia.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Etrom - The Astral Essence, wspaniały futurystyczny RPG, już wkrótce ukaże się nakładem firmy Play. Celem tego projektu jest tworzenie świata przyszłości, którego mieszkańcy żyją w ciągłym konflikcie - dzielą ich mury, prawa, tajemnice oraz pustynia. Charakterystyczne są niezwykłe technologie i starożytne cywilizacje rządzone przez nieznane ukryte siły. Etrom to epicka przygoda w królestwach i grodach, pomiędzy demokracją a nazistowską dyktaturą, to podróże przez wrota czasowe między Tronami Otchłani, za bramy Miasta Światła i do wielu innych miejsc. Czeka nas szereg sytuacji, rytuałów, spisków, tajemniczych sił oraz czarów. Etrom to niekończąca się przygoda z demonami, tajemniczymi bóstwami, smokami, robotami, różnymi rasami i inteligentnymi istotami ze wszystkich zakątków czasu i przestrzeni... Mrocznej aury ogarniającej miasta, światy, ludzi oraz bóstwa nic nie rozjaśnia nawet na moment. Jest to gra dla wielbicieli przygód, czytelników komiksów i powieści fantastycznych oraz fanów gier z gatunku RPG.

Szczegóły na temat fabuły Etrom: The Astral Essence - ilustracja #1

Świat Etroma to planeta Ziemia w innym wymiarze czasowym, równoległym do naszego. Powstała w tajemniczych okolicznościach. Ten mroczny świat jest pokryty pustyniami i ogromnymi miastami. Metropolie (zwane Megacity) są otoczone zewnętrznymi i wewnętrznymi murami, chronione przez przysłaniające niebo chromatyczne bariery, zamykające w sobie każdą z tych wielkomiejskich rzeczywistości. Czas wydaje się stać w miejscu, a historia znika z ludzkich umysłów, wszystko wydaje się być otoczone usypiającą gęstą mgłą, zwiastunem śmierci...

Szczegóły na temat fabuły Etrom: The Astral Essence - ilustracja #2

Ważnym elementem świata Etrom jest Chroma. Jest to tajemniczy minerał, o zmiennych kształtach i wymiarach. Nikt dokładnie nie zna pochodzenia tego potężnego materiału, dotyczy to również Nosicieli Światła, którzy jako pierwsi weszli z nim w kontakt. Chroma pojawiła się na Ziemi po wielkiej katastrofie. Palono ją w specjalnych piecach - w ten sposób uzyskiwano wielkie zasoby energii, które mogły być wykorzystane do wszystkiego: przemysłu, rolnictwa itd. Maszyny, transportowce, światła, komputery, czołgi, wszystko co potrzebuje energii pracuje dzięki Chromie. Większość ludzkich istot nie zna siły tego zadziwiającego źródła energii i myśli to co mówi im rząd, że Chroma to normalny ale bardzo silny minerał stworzony na Ziemi. Według najzdolniejszych naukowców Chroma jest tajemniczą formą inteligencji, a więc także życia. Skromne dane naukowe na temat tego minerału powodują częste niezrozumiałe problemy w jego wydobyciu. Prowadzi to do nieoczekiwanych okresów biedy w Metropoliach. Podejmowane są próby zabezpieczania się przed nimi poprzez gromadzenie zapasów wydobytej Chromy i szukania nowych kopalni poza Metropoliami, ale to niestety nie wystarczy. Celem wszystkich wojen odbywających się między 4 państwami jest przejęcie kopalni Chromy poza Metropoliami, na "Śmiertelnych Pustkowiach".

Szczegóły na temat fabuły Etrom: The Astral Essence - ilustracja #3

Ludzkość żyje stłoczona w Megacity, miejskich aglomeracjach z Chromy i betonu. Ich średnica sięga ponad 100 km, a populacja około 20-30 milionów. Granice stanowią ogromne mury strzeżone przez uzbrojonych żołnierzy. W każdym państwie, w okresie braku zasobów wydobywanych z kopalni chromowej, obowiązuje ścisła kontrola narodzin, a przyrost naturalny podlega specjalnym prawom. Celem każdego państwa jest zerowy wskaźnik narodzin w każdej Metropolii. Jeden noworodek za jednego martwego człowieka. Każda osoba powyżej limitu zostaje zlikwidowana. Ci, którym udało się uratować, żyją jako wygnańcy - ich narodziny nie zostały zarejestrowane, formalnie nie istnieją i są pozbawieni wszelkich praw. Gracz wciela się w postać Etroma, byłego oficera oddziału szturmowego HWD. "Przypadkowe" odkrycie przez niego tajemniczego przedmiotu, Esencji Astralnej, spowodowało że nic w jego życiu nie było już takie jak przedtem... Dręczy go wiele pytań i wątpliwości które krążą pomiędzy rzeczywistością a koszmarem.

"Dlaczego mam te wizje?"

"Dlaczego czas i historia nie mają już żadnego znaczenia?"

"Dlaczego wydaje mi się, że wszystko jest bez sensu?"

"Skąd mam tą moc?"

"Dlaczego ja?"

"Po co to wszystko?"

"Dlaczego?"

Etrom - The Astral Essence w profesjonalnej polskiej wersji językowej już w październiku 2004 za 49 złotych (w prezencie upominek od firmy Play). Aby umilić oczekiwanie, zapraszamy na polską stronę produktu www.etrom.net.