Portal IGN.com w swoim dziale dotyczącym technologii graficznych cytuje wypowiedź Tima Sweeneya, założyciela Epic Games Incrorporated, producenta udanych gier z serii Unreal Tournament i Gears of War. Materiał dotyczy silnika Unreal Engine 3.
Michał Markocki
Portal IGN.com w swoim dziale dotyczącym technologii graficznych cytuje wypowiedź Tima Sweeneya, założyciela Epic Games Incrorporated, producenta udanych gier z serii Unreal Tournament i Gears of War. Materiał dotyczy silnika Unreal Engine 3.
Jak wiadomo istnieją procesory czterordzeniowe, które dają duże możliwości w przypadku zaawansowanych gier na PC. Sweeney twierdzi, że silnik Unreal Engine 3 jest zdolny wykorzystać zalety procesorów cztero, a nawet ośmiordzeniowych. To znacznie przyczyni się do udoskonalenia fizyki, efektywności sztucznej inteligencji i ogólnie zwiększy realizm środowiska gier. Jego zdaniem przyszłe tytuły, jak na przykład Unreal Tournament 3, chodzące na wielordzeniowych procesorach, będą wspaniale prezentować się dzięki temu engine'owi.
Więcej:BlackSite: Area 51 powróci w nowej odsłonie?
GRYOnline
Gracze
0