Recenzja Redmoon

Ostatnio zapanowała moda na gry z gatunku „massive multiplayer online”. Ilość tytułów, które są aktualnie w produkcji jest naprawdę zdumiewająca. Nawet Polacy mogą się poszczycić własną grą z tego gatunku pod tytułem Mimesis Online tworzoną przez firmę Tannhauser Gate. Dziś publikujemy recenzję MMOcRPG’a produkcji koreańskiej – Redmoon.

Fajek

Ostatnio zapanowała moda na gry z gatunku „massive multiplayer online”. Ilość tytułów, które są aktualnie w produkcji jest naprawdę zdumiewająca. Nawet Polacy mogą się poszczycić własną grą z tego gatunku pod tytułem Mimesis Online tworzoną przez firmę Tannhauser Gate. Dziś publikujemy recenzję MMOcRPG’a produkcji koreańskiej – Redmoon.

Ilekroć przychodzi mi pisać o tzw. massive online multiplayer games (grach dla setek graczy bawiących się razem przez sieć), zawsze zastanawiam się nad rzeszą moich rodaków, których przyjemność gry w najnowszy cRPG, strategię czy strzelaninę fpp ominie... Pół biedy, jeżeli taką grę można sobie zastąpić podobną, ale rozgrywaną w sieci lokalnej czy choćby „przez kabel” (chociaż niekiedy i te sposoby są dla graczy nieosiągalne). Niektóre gry jednak w żaden sposób nie będą tym samym, jeżeli nie weźmie w nich udziału zamiast dziesięciu, np. tysiąc osób. Tak jest z nowym produktem JC Entertainment, zatytułowanym Redmoon” - Jeż

Recenzja Redmoon

Redmoon

Redmoon

PC
po premierze

Data wydania: 10 sierpnia 2001

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

6.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl