Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 kwietnia 2009, 18:30

autor: Piotr Doroń

Prototype z dokładną datą premiery w Europie

Z informacji koncernu Activision wynika, że Prototype, najnowsza gra akcji studia Radical Entertainment, trafi do europejskich sklepów 5 czerwca bieżącego roku (w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje cztery dni później). Do sprzedaży powędrują wówczas wszystkie trzy wersje produkcji, a więc edycje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także odsłona przeznaczona na komputery osobiste.

Z informacji koncernu Activision wynika, że Prototype, najnowsza gra akcji studia Radical Entertainment, trafi do europejskich sklepów 5 czerwca bieżącego roku (w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje cztery dni później). Do sprzedaży powędrują wówczas wszystkie trzy wersje produkcji, a więc edycje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także odsłona przeznaczona na komputery osobiste.

Prototype z dokładną datą premiery w Europie - ilustracja #1

Przy okazji ujawnienia oficjalnej daty premiery, w sieci opublikowany został dynamiczny, renderowany zwiastun Prototype, w którym Alex Mercer, główny bohater historii obdarzony nadnaturalnymi mocami, stara się poskładać kilka drobnych elementów fabuły w celu dowiedzenia się, kim tak naprawdę jest. My, jako potencjalni nabywcy dzieła Radical Entertainment, poznamy odpowiedź na to pytanie już za dwa miesiące.

Akcja gry zostanie osadzona w Nowym Jorku, który przemierzymy wzdłuż i wszerz, prowadząc niesamowicie efektowne pojedynki z różnymi wrogimi organizacjami. Walki będziemy toczyć w najróżniejszy sposób i z wykorzystaniem elementów otoczenia, co w dużej mierze będzie możliwe dzięki ogromnym możliwościom Aleksa. Niejednokrotnie ucierpią w nich zwykli mieszkańcy Wielkiego Jabłka, w związku z czym Prototype będzie propozycją dla starszych graczy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej