Jakiś czas temu, gdy belgijski zespół Appeal ujawnił, że pracuje nad kontynuacją przygodowej gry akcji Outcast (która była jedną z najładniejszych wizualnie gier na PC w 1999 roku), wzbudziło to duży entuzjazm graczy. Cały czas wyglądało na to, że prace idą sprawnie, twórcy raczyli nas kolejnymi szczegółami, artami, i podobnymi rzeczami z gry; aż niespodziewanie, wczoraj na stronie Outcast II: The Lost Paradise pojawiła się krótka i pesymistyczna wiadomość.
Jakiś czas temu, gdy belgijski zespół Appeal ujawnił, że pracuje nad kontynuacją przygodowej gry akcji Outcast (która była jedną z najładniejszych wizualnie gier na PC w 1999 roku), wzbudziło to duży entuzjazm graczy. Cały czas wyglądało na to, że prace idą sprawnie, twórcy raczyli nas kolejnymi szczegółami, artami, i podobnymi rzeczami z gry; aż niespodziewanie, wczoraj na stronie Outcast II: The Lost Paradise pojawiła się krótka i pesymistyczna wiadomość.
Oto ona:
„Because of new development opportunities, we are sorry to inform you that the development of Outcast 2 has been momentarily suspended.”
Czyli produkcja Outcast II: The Lost Paradise została wstrzymana. Nie podano z jakich przyczyn, ale zapewne chodzi tu o pieniądze, a raczej ich brak...
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.