Premiera ET: Quake Wars będzie opóźniona?
Miłośnicy zespołowych strzelanek z niecierpliwością oczekują premiery najnowszego dziecka studia Splash Damage pod tytułem Enemy Territory: Quake Wars. Niestety pewne poszlaki wskazują na to, że dostaną nową zabawkę do ręki później, niż było to planowane.
Michał Markocki
Miłośnicy zespołowych strzelanek z niecierpliwością oczekują premiery najnowszego dziecka studia Splash Damage pod tytułem Enemy Territory: Quake Wars. Niestety pewne poszlaki wskazują na to, że dostaną nową zabawkę do ręki później, niż było to planowane.
W ofercie poważnych sprzedawców gier, prowadzących dystrybucję detaliczną online widniała data 5 czerwca. Ani producent, ani wydawca tytułu nie podawał konkretnego terminu premiery, dlatego należało uznać tą informację za nieoficjalną. Zauważono jednak, że sklep EBgames.com zmienił datę na 2 lipca. Czy to oznacza, że wydanie gry się opóźnia?

Trzeba powiedzieć jasno, że do tego typu sygnałów należy podchodzić z całkowitą powagą, gdyż sieci handlowe tej wielkości mają informacje z pierwszej ręki i tylko na podstawie takowych dokonują modyfikacji oferty. Wygląda na to, iż premiera ET: Quake Wars nastąpi później, niż w czerwcu.

Gra jest przeznaczona wyłącznie do rozgrywki wieloosobowej i w przeciwieństwie do swego poprzednika - Wolfenstein: Enemy Territory - jest pełnoprawnym produktem komercyjnym. Akcja ET: Quake Wars rozgrywa się na krótko przed wydarzeniami z Quake II. Ludzie muszą stanąć do walki z armią Stroggów, najeźdźców z kosmosu. Walczące przeciwko sobie drużyny, poza zabijaniem przeciwników, będą miały także zadania taktyczne (obrona lokacji, zdobycie lokacji itp.). Tytuł będzie otwarty na amatorskie modyfikacje. Oprócz konwencjonalnych i futurystycznych broni gracze otrzymają do dyspozycji pojazdy, w tym kroczące. Gra wyjdzie tradycyjnie na platformę PC, a także na Xbox360 i PS3.
Więcej o ET: Quake Wars można znaleźć w naszej encyklopedii.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany14682 Generał
Wilkoł4k ---> wiesz czy pytasz??? bo moim zdanie to to nie ten sam engine....
U.V. Impaler Legend

Tak, ta gra działa na silniku z Doom 3.
Pilav Generał

Ale raczej na mocno zmienionym silniku DOOM'a 3. I nie mam na myśli implementacji megatexture ale o to, że nie ma już problemu z wyświetlaniem dużych przestrzeni. Prawdopodobnie dlatego, że ograniczono znacznie możliwości dynamicznego oświetlenia, które i tak w multi nie musi być ;). Między DOOM 3, a ET: QW jest taka różnica jak między Q3, a Wolf:ET :).
QJin Pretorianin

Taka obsuwa nawet mi pasuje. Bo w czerwcu wychodzi kilka ciekawych tytułów, a w lipcu raczej posucha, więc będę mógł poświecić mój czas tylko ET:QW... ;)