Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 stycznia 2009, 13:59

autor: Filip Grabski

Pojawił się dodatek do Theatre of War

Miłośnicy hiper-realistycznych strategii osadzonych w czasie II Wojny Światowej z pewnością znają grę Theatre of War. A jako że tytułów dla prawdziwych maniaków militariów nie jest zbyt wiele, ucieszyć powinna ich wiadomość o pojawieniu się pakietu misji do tej właśnie gry.

Miłośnicy hiper-realistycznych strategii osadzonych w czasie II Wojny Światowej z pewnością znają grę Theatre of War. A jako że tytułów dla prawdziwych maniaków militariów nie jest zbyt wiele, ucieszyć powinna ich wiadomość o pojawieniu się pakietu misji do tej właśnie gry.

Mission Pack autorstwa Battlefront.com zawiera dwie duże kampanie z zupełnie nowymi mapami, a także dodatkowe plansze do rozgrywki wieloosobowej. Wirtualni dowódcy będą mieli okazję wyzwolić Białoruś z rąk Niemców, a także (jako Francuzi) uporać się z wrogiem podczas pierwszych chwil wojny. Jako bonus dodatek zawierać będzie trzecią kampanię – Battle for Moscow oraz łatkę nazwaną Uber Patch, która wprowadzać ma mnóstwo mniejszych i większych usprawnień do Theatre of War.

Dodatek, który wymaga posiadania oryginalnej gry, dostępny jest do ściągnięcia z tej strony w cenie 25 dolarów. Nam pozostaje chyba poczekać na jakieś wieści odnośnie oficjalnej premiery tegoż w naszym kraju. Z pewnością umili on czas oczekiwania na pełnoprawny sequel.

Pojawił się dodatek do Theatre of War  - ilustracja #1

Do domu wrócimy, w czołgu napalimy…

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej