Na PlayStation 2 oraz PSP trafi już niedługo zupełnie nowa odsłona przygód Jaka i Daxtera, bohaterów najpopularniejszej platformówki poprzedniej generacji konsol. Jej producentem nie będzie jednak Naughty Dog, które pracuje aktualnie nad Uncharted 2: Among Thieves, lecz studio High Impact Games, znane z zaprojektowania Ratchet & Clank: Size Matters (PS2, PSP) oraz Secret Agent Clank (PS2, PSP).
Na PlayStation 2 oraz PSP trafi już niedługo zupełnie nowa odsłona przygód Jaka i Daxtera, bohaterów najpopularniejszej platformówki poprzedniej generacji konsol. Jej producentem nie będzie jednak Naughty Dog, które pracuje aktualnie nad Uncharted 2: Among Thieves, lecz studio High Impact Games, znane z zaprojektowania Ratchet & Clank: Size Matters (PS2, PSP) oraz Secret Agent Clank (PS2, PSP).


Akcja Jak & Daxter: The Lost Frontier zostanie osadzona tuż po wydarzeniach opowiedzianych w trzeciej odsłonie przygód pary znanych bohaterów. Działania podjęte w trakcie zesłania do niegościnnego Wasteland okażą się być niewystarczające do wyplewienia całego zła. Mroczna materia ciągle oddziałuje na mieszkańców świata gry, co skrzętnie wykorzystują wrogowie Jaka. Wcielając się w Jaka i gadatliwego Daxtera, będziemy musieli raz na zawsze uporać się z zarazą i przywrócić światu należyty pokój.
Pierwsze opublikowane zrzuty ekranowe wskazują, że nie będziemy mieć do czynienia z produkcją aspirującą do miana najładniejszej odsłony cyklu. Głównym tego powodem jest najprawdopodobniej fakt, że jest to pozycja powstająca w pierwszej kolejności na przenośne PSP. Wskazuje na to rozmiar screenshotów, charakterystyczny dla tej platformy. Niemniej jednak wydanie kolejnej odsłony przygód Jaka z pewnością spotka się z ciepłym przyjęciem ze strony fanów. Nawet jeśli za ich produkcję nie odpowiada oryginalny deweloper – legendarne Naughty Dog.
Jak & Daxter: The Lost Frontier trafi do sprzedaży jesienią bieżącego roku.
Więcej:PlayStation pokazało potężny monitor, który bardziej pasuje do PS6, niż PS5

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.