Nie ma co ukrywać, że tegoroczne Electronic Entertainment Expo nie będzie miało wiele wspólnego z targami elektronicznej rozrywki. Zamiast medialnej imprezy, z którą kojarzyły nam się wydarzenia umiejscawiane dotychczas w hali Convention Center w Los Angeles, będziemy mieli do czynienia z dosyć kameralnym spotkaniem wydawców i dziennikarzy, na które to zaproszonych zostanie około 3500 gości.
Marek Grochowski
Nie ma co ukrywać, że tegoroczne Electronic Entertainment Expo nie będzie miało wiele wspólnego z targami elektronicznej rozrywki. Zamiast medialnej imprezy, z którą kojarzyły nam się wydarzenia umiejscawiane dotychczas w hali Convention Center w Los Angeles, będziemy mieli do czynienia z dosyć kameralnym spotkaniem wydawców i dziennikarzy, na które to zaproszonych zostanie około 3500 gości. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku przez targi przewinęło się blisko 60 000 osób.
Na E3 Media & Business Summit 2007, bo tak nazywać się będzie nowa impreza, pojawi się 32 wystawców (ostatnio było ich ponad 400). Do najważniejszych z nich należeć będą:
Liczba ta zostanie dopełniona przez dwa niezależne studia developerskie – id Software oraz Foundation 9 Entertainment, a także przez firmy zajmujące się produkcją sprzętu dla graczy – Logitech i Nyko Technologies. E3 skupi uwagę całego, „growego” świata w dniach 11-13 lipca 2007. Miejscem spotkania wystawców oraz zaproszonych przez nich dziennikarzy będzie położony w mieście Santa Monica budynek o nazwie Barker Hangar, a także liczne hotele, w których to odbędą się najważniejsze prezentacje i konferencje prasowe z udziałem branżowych gigantów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Katastroficzne sci-fi podbija Netflixa. Nowy globalny hit jest numerem 1 aż w 70 krajach