Firma JoWooD poinformowała o otwarciu oficjalnej strony internetowej strategii ekonomicznej „Industry Giant II”. Strona dostępna jest w dwóch wersjach językowych (niemieckiej i angielskiej) i niewątpliwie zasługuje na uznanie zarówno jeżeli chodzi o walory estetyczne jak i merytoryczne. Mówiąc dosłownie: jest ładna, posiada intuicyjne menu oraz zawiera sporo informacji i grafik. Zapraszam.
Firma JoWooD poinformowała o otwarciu oficjalnej strony internetowej strategii ekonomicznej „Industry Giant II”. Strona dostępna jest w dwóch wersjach językowych (niemieckiej i angielskiej) i niewątpliwie zasługuje na uznanie zarówno, jeżeli chodzi o walory estetyczne jak i merytoryczne. Mówiąc dosłownie: jest ładna, posiada intuicyjne menu oraz zawiera sporo informacji i grafik. Zapraszam.
Akcja Industry Giant II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim, co przynosi dochody (kupujemy i transportujemy surowce, ustalamy produkcję, logistykę i sprzedaż). Zaczynamy jako przysłowiowa „płotka” i stopniowo budujemy wielkie finansowe imperium. Rozgrywka nastawiona jest głównie na realistyczne odwzorowanie rzeczywistych zależności. Jak w świecie realnym, występują tu sezonowe wahania koniunktury, a ponadto po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z konkurencją, z którą możemy współpracować lub walczyć. Industry Giant II posiada udoskonaloną w stosunku do części pierwszej grafikę (rozdzielczość do 1600x1200), szczegółowo przedstawia budynki i pojazdy, łącznie z takimi niuansami jak spaliny samochodowe.
Polskim wydawcą gry jest firma CD Projekt. Zarówno zachodnie jak i polskie wydanie gry planowane jest na czerwiec 2002 roku.
Więcej:Premiera gry Arcania: Fall of Setarrif w przyszłym miesiącu
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.