Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 kwietnia 2005, 14:41

Odpowiedniki Oskarów w The Movies

Im bliżej do czerwcowej premiery gry The Movies, traktującej o produkcji filmów, tym coraz ciekawsze informacje napływają z obozu jej producenta, firmy LionHead Studios. Według autorów, wszystkie wytwory użytkowników, jakie pojawią się na specjalnie przygotowanych serwerach, będą mogły uzyskać nagrody, w tym odpowiedniki prawdziwych Oskarów.

Im bliżej do czerwcowej premiery gry The Movies, traktującej o produkcji filmów, tym coraz ciekawsze informacje napływają z obozu jej producenta, firmy LionHead Studios. Według autorów, wszystkie wytwory użytkowników, jakie pojawią się na specjalnie przygotowanych serwerach, będą mogły uzyskać nagrody, w tym odpowiedniki prawdziwych Oskarów.

Stanley – bo tak nazywa się statuetka, która jest klonem prawdziwego Oskara – będzie przyznawana przez ekipę filmowców, na bieżąco oglądających wszystkie produkcje przysyłane na serwery firmy LionHead. Prawdopodobnie rywalizacja zostanie podzielona na kilkanaście kategorii, tak jak ma to miejsce podczas rzeczywistej ceremonii wręczenia nagród amerykańskiej Akademii Filmowej. Dzięki dużej liczbie narzędzi, jakie otrzymają użytkownicy, w The Movies możliwe będzie stworzenie prawdziwych dzieł sztuki – autorzy odważnie mówią nawet, że jeśli ktoś będzie miał na to czas i ochotę może pokusić się o remake Gwiezdnych Wojen.

Stanley’e to jednak nie wszystkie atrakcje, jakie czekają na graczy w The Movies. W tej chwili prowadzone są odpowiednie rozmowy, które pozwolą wystawić wyprodukowane przez użytkowników programu obrazach na festiwalach filmów niezależnych, takich jak np. w Sundance.

The Movies to gra strategiczno-ekonomiczna, w której przenosimy się do Hollywoodu (akcja gry obejmuje okres od roku 1900 do roku 2010) i zaczyniamy robić karierę jako debiutujący producent filmowy. Podstawowym celem gry jest stworzenie uznanego w świecie i dobrze prosperującego finansowo studia filmowego. W tytule tym uwzględniono i szczegółowo odtworzono wszystkie aspekty pracy producenta filmowego na przestrzeni ponad 100 lat istnienia filmu, w tym postęp technologiczny, zmiany zainteresowań odbiorców, itp. Zaczynamy od tworzenia niemych, czarno-białych filmów przy pomocy archaicznej, z dzisiejszego punktu widzenia, technologii, a kończymy na produkcji nowoczesnych, wysoko budżetowych super-produkcji, z oszałamiającymi efektami specjalnymi i wielkimi gwiazdami w rolach głównych.

Więcej informacji na temat The Movies, znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej