Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2004, 16:50

autor: Maciej Myrcha

Nowy FPS na horyzoncie - Reprisal

Brodząc w zakątkach sieci natrafiliśmy na informację dotyczącą nowej gry z gatunku FPS. Dzieło to nosi nazwę Reprisal i powstaje na komputerach programistów z firmy Power Infused Productions w wersjach na Xbox, PC oraz Maca. Fabuła Reprisal kręci się wokół konfliktu między 3 rasami a akcja rozgrywa się na stacji kosmicznej Joshua 20, gdzieś na krańcach Układu Słonecznego.

Brodząc w zakątkach sieci natrafiliśmy na informację dotyczącą nowej gry z gatunku FPS. Dzieło to nosi nazwę Reprisal i powstaje na komputerach programistów z firmy Power Infused Productions w wersjach na Xbox, PC oraz Maca. Fabuła Reprisal kręci się wokół konfliktu między 3 rasami a akcja rozgrywa się na stacji kosmicznej Joshua 20, gdzieś na krańcach Układu Słonecznego.

Na stacji tej znajdują się maszyny wojenne skonstruowane przez ludzi, nazwane Cyborg Assault Tanks (CATs). Gra rozpoczyna się w momencie, gdy armia Obcych próbuje przejąć kontrolę nad maszynami i zwrócić je przeciwko ludzkości. Niespodziewanie maszyny stają do walki zarówno z ludźmi jak i z Obcymi. Oprócz typowych elementów FPS gra oferować będzie możliwość rozwoju postaci rodem z gier RPG. Wraz z postępem rozgrywki gracz będzie przejmować kontrolę nad każdą z 3 ras co pozwoli mu poznać mocne i słabe ich strony. Autorzy zadbali o różnorodność lokacji stacji kosmicznej, tak więc nie powinniśmy się nudzić walcząc we wnętrzach ogromnych urządzeń i konstrukcji, symulacjach światów Obcych, laboratoriach wypełnionych zmutowanymi potworami czy zainfekowanych, "ożywionych" korytarzach.

Z ciekawszych rzeczy, która zaoferują nam programiści należy wymienić możliwość modyfikacji naszej postaci (np. wymiana ręki na miecz czy zamiana dolnej części ciała na koła), zróżnicowanie wielkości obrażeń w zależności od miejsca trafienia czy wpływ podejmowanych akcji na późniejszy rozwój fabuły - przykładowo, gdy zranimy jakąś postać w kolejnej misji, gdy poprowadzimy właśnie tę zranioną, będzie nam o wiele trudniej.

Autorzy zapowiadają szybki czas developingu, maksymalnie rok, ale sami wiemy jak takie obietnice pokrywają się z rzeczywistością.