Nowe informacje o God of War: Chains of Olympus

Dziennikarze serwisu GameSpot mieli okazję zapoznać się z krótką prezentacją szykowanej na PSP trzeciej części bestsellerowej gry God of War. Nie było to grywalne demo, ale pozwoliło rzucić nieco światła na trzymaną do niedawna w tajemnicy produkcję.

Artur Falkowski

Dziennikarze serwisu GameSpot mieli okazję zapoznać się z krótką prezentacją szykowanej na PSP trzeciej części bestsellerowej gry God of War. Nie było to grywalne demo, ale pozwoliło rzucić nieco światła na trzymaną do niedawna w tajemnicy produkcję.

Ludzie z Ready at Dawn pokazali już, że świetnie sobie radzą z możliwościami przenośnej konsoli Sony. Ich poprzednia produkcja, Daxter, do tej pory olśniewa i podawana jest jako przykład na to, co można wycisnąć z tego niepozornego urządzenia. Według tego, co możemy przeczytać z artykułu zamieszczonego na wspomnianym serwisie, wrażenia z God of War: Chains of Olympus będą jeszcze lepsze, a grafika przebija Daxtera. Twórcom udało się zachować klimat znany z poprzednich części serii. Dodatkowo w ten sposób zaplanowali wygląd poszczególnych lokacji, by nawet na niewielkim ekraniku PSP miało się wrażenie ich ogromu. Co ciekawe, nie odbiło się to zbytnio na płynności animacji (z małymi wyjątkami, ale pamiętajmy, że to była jedynie prezentacja wczesnej wersji gry).

Nowe informacje o God of War: Chains of Olympus  - ilustracja #1

Wiemy już, że historia opowiedziana w przenośnym God of War pozwoli nam zapoznać się z wydarzeniami poprzedzającymi historię opowiedzianą w pierwszej części serii. Kratosa spotykamy w trakcie oblegania pewnego miasta w Attyce. Oblężenie się kończy, lecz Spartanin nie może odpocząć, ponieważ pojawiają się pewne komplikacje, które sprawiają, że wojownik rzuca się w pościg za olbrzymim smokopodobnym stworem niszczącym okolicę.

Twórcy zadbali o to, by rozgrywka nie odbiegała od tego, co znamy z przygód Kratosa na konsoli PS2. Liczne ataki i kombosy wyglądają efektownie i znajomo, muzykę, efekty dźwiękowe oraz głosy bohaterów zostały przygotowane przez tę samą ekipę, która zajmowała się udźwiękowieniem poprzednich części, więc fani serii z pewnością poczują się jak u siebie w domu. Nie zabraknie również dodatków odblokowywanych w trakcie zabawy, która, według zapowiedzi Ready at Dawn, ma zapewnić nie mniej zabawy niż wcześniejsze odsłony przygód Boga Wojny.

God of War: Chains of Olympus

God of War: Chains of Olympus

PlayStation
po premierze

Data wydania: 4 marca 2008

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Myśli nieprzemyślane - Oto moja broń

Następny
Myśli nieprzemyślane - Oto moja broń

PSP Store startuje jesienią

Poprzedni
PSP Store startuje jesienią

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl