Najlepiej sprzedające się gry w Japonii (18-24 czerwca)

Kolejne zestawienie najlepiej sprzedających się gier w Japonii nie odbiega od tego, co mogliśmy obserwować w ciągu ostatnich miesięcy. W dalszym ciągu dominują konsole Nintendo z NDS na czele, a pozostałe nie zagrzewają na liście zbyt długo miejsca.

Artur Falkowski

Kolejne zestawienie najlepiej sprzedających się gier w Japonii nie odbiega od tego, co mogliśmy obserwować w ciągu ostatnich miesięcy. W dalszym ciągu dominują konsole Nintendo z NDS na czele, a pozostałe nie zagrzewają na liście zbyt długo miejsca.

Nikogo chyba nie zdziwi, że najchętniej kupowaną grą była The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. W końcu to kontynuacja jednej z najbardziej cenionych serii gier wideo. W ciągu tygodnia sprzedało się 300 tysięcy egzemplarzy wspomnianej produkcji i choć daleko temu do szaleństwa, jakie opanowało Japończyków po premierze Pokemon Diamond/Pearl, liczba ta kilkukrotnie przewyższa wyniki zazwyczaj osiągane przez gry znajdujące się na pierwszym miejscu zestawienia.

Warto wspomnieć o produkcjach na PS3 i X360, które w ostatnim zestawieniu znalazły się w pierwszej dziesiątce. Gra Ninja Gaiden: Sigma (PS3) z trzeciej pozycji spadła na dziewiętnastą, podczas gdy Eternal Sonata (X360), która była na miejscu drugim, znalazła się poza pierwszą trzydziestką.

Miejsce

Gra

Wydawca

Konsola

Tygodniowa sprzedaż

1

Zelda no Densetsu: Mugen no Sunadokei

Nintendo

DS

303,000

2

Itadaki Street DS

Square Enix

DS

149,000

3

Miru Chikara wo Jissen de Kitearu: DS Ganriki Training

Nintendo

DS

44,000

4

Wii Sports

Nintendo

Wii

34,000

5

Growlanser VI: Precarious World

Atlus

PS2

27,000

6

Hajime no Ippo Revolution

AQ Interactive

Wii

25,000

7

Hajimete no Wii

Nintendo

Wii

22,000

8

Mana-Khemia: Gakuen no Renkinjutsu Shitachi

Gust

PS2

21,000

9

Motto Nou o Kitaeru Otona DS Training

Nintendo

DS

20,000

10

New Super Mario Bros.

Nintendo

DS

18,000

Powyższe zestawienie zostało sporządzone przez firmę Media Create.

Podobało się?

0

Amerykańscy wydawcy w 2012 roku przeznaczą 2 miliardy dolarów na reklamy gier

Następny
Amerykańscy wydawcy w 2012 roku przeznaczą 2 miliardy dolarów na reklamy gier

Dziewiętnaście klasycznych pozycji w ofercie japońskiego PlayStation Network

Poprzedni
Dziewiętnaście klasycznych pozycji w ofercie japońskiego PlayStation Network

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl