Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel w polskiej wersji językowej

Najnowszy plan wydawniczy firmy Cenega Poland to źródło kilku interesujących informacji. Jedną z takowych jest z pewnością potwierdzenie dokładnej polskiej daty premiery konsolowych wersji Sacred 2: Fallen Angel oraz ujawnienie faktu, że trafią one na nasz rynek w rodzimej wersji językowej.

Piotr Doroń

Najnowszy plan wydawniczy firmy Cenega Poland to źródło kilku interesujących informacji. Jedną z takowych jest z pewnością potwierdzenie dokładnej polskiej daty premiery konsolowych wersji Sacred 2: Fallen Angel oraz ujawnienie faktu, że trafią one na nasz rynek w rodzimej wersji językowej.

Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel w polskiej wersji językowej - ilustracja #1

Obie edycje, przeznaczone na Xboxa 360 oraz PlayStation 3, zostaną uzupełnione o lokalizację w postaci polskich napisów, dzięki czemu historię przedstawioną w dziele Ascaron Software zrozumieją wszyscy rodacy zainteresowani grą, również ci, którzy nie opanowali w stopniu wystarczającym języka angielskiego.

Polski debiut konsolowych odsłon Sacred 2 nastąpi 11 kwietnia (mieszkańcy pozostałych krajów Europy otrzymają grę 27 marca). Stanie się to w nieco ponad pół roku od dnia tutejszej premiery edycji pecetowej.

Sacred 2: Fallen Angel jest drugą odsłoną cRPG, wydanej w 2004 roku. Produkcja stanowi prequel w stosunku do części pierwszej. Opowiada zatem historię, która miała miejsce 2000 lat przed wydarzeniami znanymi z tamtej pozycji. W dwójce fantastyczny, choć niebezpieczny świat Ancarii dopiero się kształtuje, wobec czego jego mieszkańcy są świadkami nieustannych starć pomiędzy dobrem a złem. Więcej faktów na temat Sacred 2 dostarczy Wam m.in. recenzja pecetowej wersji, w której dzieło Ascaron otrzymało od naszego redaktora SaintAdriana notę 85%.

Sacred 2: Fallen Angel

Sacred 2: Fallen Angel

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 2 października 2008

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • cdv Software Entertainment AG
  • X360
  • PS3
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Pecetowy Stormrise wymaga Visty i DirectX 10

Następny
Pecetowy Stormrise wymaga Visty i DirectX 10

Starcraft II w czerwcu tego roku?

Poprzedni
Starcraft II w czerwcu tego roku?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl