Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 8 czerwca 2007, 13:06

autor: Metatron

Kluczowe postaci Nintendo of America odchodzą z firmy?

Ponad miesiąc temu pojawiły się informacje o tym, że Nintendo of America planuje przenieść siedzibę swojego oddziału handlu i marketingu z Redmond do San Francisco albo Nowego Jorku. Jak donosi serwis GameInformer, to nie koniec zmian, ponieważ aż troje z kluczowych postaci amerykańskiego Nintendo odchodzi z firmy.

Ponad miesiąc temu pojawiły się informacje o tym, że Nintendo of America planuje przenieść siedzibę swojego działu handlu i marketingu z Redmond do San Francisco albo Nowego Jorku. Jak donosi serwis GameInformer, to nie koniec zmian, ponieważ aż troje z kluczowych postaci amerykańskiego oddziału Nintendo odchodzi z firmy.

Są to Beth Llewelyn (dyrektor ds. public relations), Perrin Kaplan (wiceprezes ds. marketingu i corporate affairs) oraz George Harrison (wiceprezes ds. marketingu i corporate comunications). Nie określono jeszcze dokładnie, kiedy opuszczą swoje stanowiska, ale prawdopodobne jest, że nastąpi to nie wcześniej, niż po tegorocznych E3. Warto zauważyć, że wspomniani ludzie mają bardzo istotny wpływ na wizerunek firmy. To oni reprezentują Nintendo na przeróżnych konferencjach, wydają oficjalne oświadczenia, a także udzielają wywiadów i sprostowują niejasności. Po ich odejściu z najbardziej rozpoznawalnych postaci Nintendo of America pozostanie jedynie Reggie Fils-Aime.

Możliwe jest, że nie tylko na szefach public relations się skończy. Według źródeł serwisu GameInformer, około 90% pracowników z biur Nintendo w Redmond nie chce przenosić się do innego miasta i woli opuścić firmę, niż przeprowadzać się wraz z nią.

Co ciekawe, wszystkie te informacje nie zostały potwierdzone przez przedstawicieli Nintendo. Zapytani przez redaktorów serwisu GameSpot odpowiedzieli, że nie wiedzą nic o zmianach w personelu. Spróbowano skontaktować się z wyżej postawionymi pracownikami, ale nie uzyskano od nich żadnej odpowiedzi. Prędzej czy później firma będzie musiała jednak ujawnić swoje plany, ponieważ takiego przedsięwzięcia nie da się długo utrzymać w tajemnicy.

Ostatnia aktualizacja: 2007-06-08

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.