Dotychczasowe prognozy, związane z rynkową premierą gry Black & White II, odnosiły się do początku tegorocznego lata. Plany brytyjskiej firmy developerskiej Lionhead Studios musiały jednakże ulec zmianie. Głos w omawianej sprawie zabrał sam słynny Peter Molyneux, stojący na czele ekipy projektantów.
Radosław Grabowski
Dotychczasowe prognozy, związane z rynkową premierą gry Black & White II, odnosiły się do początku tegorocznego lata. Plany brytyjskiej firmy developerskiej Lionhead Studios musiały jednakże ulec zmianie. Głos w omawianej sprawie zabrał sam słynny Peter Molyneux, stojący na czele ekipy projektantów.
Obecnie twórcy niniejszej pozycji zamierzają ukończyć nad nią pracę za około sześć miesięcy. Najprawdopodobniej oprócz odsłony PeCetowej zostanie przygotowana również wersja, przeznaczona dla komputerów typu Macintosh. Autorzy nie przewidują zaimplementowania trybu zabawy wieloosobowej w podstawowym wariancie produktu i skłaniają się raczej ku późniejszemu wypuszczeniu specjalnego rozszerzenia, zawierającego m.in. opcję multiplayer właśnie.
Minimalne wymagania sprzętowe edycji „blaszanej” powinny natomiast oscylować w granicach rekomendowanej konfiguracji systemowej z pierwszej części Black & White (procesor klasy Pentium III 500 MHz, 128 MB pamięci RAM etc.). Poniżej zaprezentowaliśmy trzy świeże zrzuty ekranowe z „dwójki”.


