Gra CellFactor: Revolution będzie dystrubowana za darmo
Niespełna miesiąc dzieli nas od premiery gry CellFactor: Revolution – pierwszoosobowej strzelaniny przygotowanej przez firmy Immersion Games, Artificial Studios i Timeline Interactive. Produkt zostanie opublikowany w Internecie 8 maja bieżącego roku i co najważniejsze – zupełnie za darmo!
Niespełna miesiąc dzieli nas od premiery gry CellFactor: Revolution – pierwszoosobowej strzelaniny przygotowanej przez firmy Immersion Games, Artificial Studios i Timeline Interactive. Produkt zostanie opublikowany w Internecie 8 maja bieżącego roku i co najważniejsze – zupełnie za darmo!

Gra przygotowana w międzynarodowej kooperacji (pierwsze studio ma siedzibę w Kolumbii, drugie w Stanach Zjednoczonych, a trzecie w Egipcie) będzie faworyzować użytkowników dysponujących PeCetami z kartą obsługującą technologię PhysX. Posiadacze „blaszaków” bez dopalaczy oddziaływań fizycznych muszą zadowolić się ograniczoną liczbą misji w kampanii, a także brakiem tradycyjnego trybu multiplayer. Dostępny będzie jedynie wariant skirmish, oferujący zmagania na dwóch arenach z przeciwnikami sterowanymi przez komputer. Przed rozpoczęciem zmagań produkt automatycznie wykryje sprzęt i w zależności od wyników „śledztwa” odpali się w zubożonej lub w pełnej wersji.
Więcej informacji na temat CellFactor: Revolution znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej oraz na łamach naszego serwisu:

Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
eJay Legend

Conath--->Procesor zawsze odpowiedzialny jest za takie elementy jak fizyka (w kazdej grze). PhysX wydal procesor fizyczny, aby odciazyc procesor glowny. Mialo to spowodować niezły dopał, ale jak sie okazuje - narazie jest to zbędne, tym bardziej, ze juz teraz procesory sa lepsze od procka sprzed 2 lat + chipseta AGEI. Problemem jest tylko optymalizacja pod dodatkowe rdzenie, bo zadna gra z nich dzisiaj w 100% nie korzysta.
zanonimizowany52907 Senator
eJay- procesor przeznaczony do liczenia fizyki a procesor ogolnego zastosowania to 2 rozne sprawy:)
mikmac- byl juz nawet filmik prezentujacy jak jakis geforce raczi sobie z liczeniem fizyki- ale srednio to wygladalo:)
mikmac Legend
jesli juz to smiem twierdzic, ze znacznie lepiej z fizyka poradzi sobie GF8800 niz C2D, zreszta devsi cos kiedys o tym wspominali.
Arxel Legend

taa... A później 10nm i 16 rdzeni. Karty graficzne z 4GB pamięci i 2GB szyną. 10 000 zunifikowanych shaderów. Pamięci 8GB w kości... A to i tak nic bo producenci ciągle nie będą optymalizować kodu gry i wciąż będzie to za mało ;]
eJay Legend

Mr_Hyde---->No wlasnie, o ile gra zostala pisana pod dwujajowce:) Inaczej znowu kazdy z rdzeni bedzie wykorzystywany w 50% jak w kazdej obecnie grze.
PhysX okazal sie klapa i trzeba to uczciwie przyznac. Juz niedlugo Intel i AMD wypuszcza nowe procki w technologii 45nm, pewnie z 4-6 rdzeniowe. Jak tylko tworcy pomysla o optymalizacji gier pod katem rdzeni, Physx pojdzie w odstawke.