Gra CellFactor: Revolution będzie dystrubowana za darmo

Niespełna miesiąc dzieli nas od premiery gry CellFactor: Revolution – pierwszoosobowej strzelaniny przygotowanej przez firmy Immersion Games, Artificial Studios i Timeline Interactive. Produkt zostanie opublikowany w Internecie 8 maja bieżącego roku i co najważniejsze – zupełnie za darmo!

Krystian Smoszna

Niespełna miesiąc dzieli nas od premiery gry CellFactor: Revolution – pierwszoosobowej strzelaniny przygotowanej przez firmy Immersion Games, Artificial Studios i Timeline Interactive. Produkt zostanie opublikowany w Internecie 8 maja bieżącego roku i co najważniejsze – zupełnie za darmo!

Gra CellFactor: Revolution będzie dystrubowana za darmo - ilustracja #1

Gra przygotowana w międzynarodowej kooperacji (pierwsze studio ma siedzibę w Kolumbii, drugie w Stanach Zjednoczonych, a trzecie w Egipcie) będzie faworyzować użytkowników dysponujących PeCetami z kartą obsługującą technologię PhysX. Posiadacze „blaszaków” bez dopalaczy oddziaływań fizycznych muszą zadowolić się ograniczoną liczbą misji w kampanii, a także brakiem tradycyjnego trybu multiplayer. Dostępny będzie jedynie wariant skirmish, oferujący zmagania na dwóch arenach z przeciwnikami sterowanymi przez komputer. Przed rozpoczęciem zmagań produkt automatycznie wykryje sprzęt i w zależności od wyników „śledztwa” odpali się w zubożonej lub w pełnej wersji.

Więcej informacji na temat CellFactor: Revolution znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej oraz na łamach naszego serwisu:

CellFactor: Revolution

CellFactor: Revolution

PC
po premierze

Data wydania: 8 maja 2007

Informacje o Grze
6.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

kwiecień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-04-12
08:48

eJay Legend

eJay

Conath--->Procesor zawsze odpowiedzialny jest za takie elementy jak fizyka (w kazdej grze). PhysX wydal procesor fizyczny, aby odciazyc procesor glowny. Mialo to spowodować niezły dopał, ale jak sie okazuje - narazie jest to zbędne, tym bardziej, ze juz teraz procesory sa lepsze od procka sprzed 2 lat + chipseta AGEI. Problemem jest tylko optymalizacja pod dodatkowe rdzenie, bo zadna gra z nich dzisiaj w 100% nie korzysta.

Komentarz: eJay
2007-04-11
19:44

zanonimizowany52907 Senator

eJay- procesor przeznaczony do liczenia fizyki a procesor ogolnego zastosowania to 2 rozne sprawy:)

mikmac- byl juz nawet filmik prezentujacy jak jakis geforce raczi sobie z liczeniem fizyki- ale srednio to wygladalo:)

Komentarz: zanonimizowany52907
2007-04-11
16:03

mikmac Legend

jesli juz to smiem twierdzic, ze znacznie lepiej z fizyka poradzi sobie GF8800 niz C2D, zreszta devsi cos kiedys o tym wspominali.

Komentarz: mikmac
2007-04-11
15:52

Arxel Legend

Arxel
😊

taa... A później 10nm i 16 rdzeni. Karty graficzne z 4GB pamięci i 2GB szyną. 10 000 zunifikowanych shaderów. Pamięci 8GB w kości... A to i tak nic bo producenci ciągle nie będą optymalizować kodu gry i wciąż będzie to za mało ;]

Komentarz: Arxel
2007-04-11
11:03

eJay Legend

eJay

Mr_Hyde---->No wlasnie, o ile gra zostala pisana pod dwujajowce:) Inaczej znowu kazdy z rdzeni bedzie wykorzystywany w 50% jak w kazdej obecnie grze.

PhysX okazal sie klapa i trzeba to uczciwie przyznac. Juz niedlugo Intel i AMD wypuszcza nowe procki w technologii 45nm, pewnie z 4-6 rdzeniowe. Jak tylko tworcy pomysla o optymalizacji gier pod katem rdzeni, Physx pojdzie w odstawke.

Komentarz: eJay

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl