F.E.A.R. 2: Project Origin w fazie Z.Ł.O.T.A.
F.E.A.R. 2: Project Origin (PC, Xbox 360, PlayStation 3) weszło w fazę złota, poinformował koncern Warner Bros. Interactive. Najnowsze dzieło studia Monolith Productions powędrowało tym samym do tłoczni, by już 10 lutego trafić do sklepów w Stanach Zjednoczonych i zaliczyć swoją światową premierę. Trzy dni później w grę zagrają mieszkańcy Starego Kontynentu, w tym Polacy.
F.E.A.R. 2: Project Origin (PC, Xbox 360, PlayStation 3) weszło w fazę złota, poinformował koncern Warner Bros. Interactive. Najnowsze dzieło studia Monolith Productions powędrowało tym samym do tłoczni, by już 10 lutego trafić do sklepów w Stanach Zjednoczonych i zaliczyć swoją światową premierę. Trzy dni później w grę zagrają mieszkańcy Starego Kontynentu, w tym Polacy.
W ostatnim z wymienionych przypadków, najbardziej interesującym z naszego punktu widzenia, stanie się to dzięki staraniom dwóch rodzimych dystrybutorów, CD Projektu oraz Cenegi, którzy dostarczą na nasz rynek wszystkie trzy wersje przygód Michaela Becketa. Zlokalizowaną (napisy) edycję pecetową wprowadzi do sprzedaży pierwsza z wymienionych firm. Będziemy mogli ją nabyć za równowartość 129,90 złotych. Z kolei Cenega zadba o to, by w kontynuację F.E.A.R. zagrali posiadacze najmocniejszych obecnie konsol. W obu przypadkach gra będzie kosztować 199,90 złotych.
F.E.A.R. 2: Project Origin nie miał łatwego życia. Wszyscy pamiętamy przecież zmagania Monolith Productions o odzyskanie praw do nazwy F.E.A.R., które po przejęciu studia przez koncern Warner Bros. pozostały w rękach wydawcy części pierwszej, firmy Sierra Entertainment. Na szczęście zostały one zakończone zwycięstwem, dzięki czemu już w połowie przyszłego miesiąca zagramy w kolejnego F.E.A.R., a nie Project Origin.
W ostatnim czasie dane nam było zapoznać się z kilkoma istotnymi informacjami na temat najnowszego dzieła Monolith. Na takie miano zasługują z pewnością wiadomości o ujawnieniu oficjalnych wymagań sprzętowych gry (minimalnych i rekomendowanych), dzięki którym właściciele pecetów mogą określić czy posiadane przez nich konfiguracje są w stanie pokonać poprzeczkę ustawioną przez deweloperów. Wielu z pewnością się uda, na co olbrzymi wpływ ma fakt, że gra nie wykorzystuje siły drzemiącej w bibliotekach DirectX 10.
Warto również zauważyć, że F.E.A.R. 2 możemy przetestować już teraz. Umożliwia to opublikowana 22 stycznia wersja demonstracyjna gry, którą mają szansę sprawdzić użytkownicy wszystkich trzech docelowych platform.
Sporo materiałów na temat produkcji Monolith znajdziecie także na łamach naszego serwisu. Polecamy Wam szczególnie dwa filmy z cyklu Gramy! (#1, #2), a także opublikowaną pod koniec roku zapowiedź, choć powinniście również zerknąć do galerii oraz Encyklopedii, w której zebraliśmy wszystkie podstawowe informacje o grze.
Więcej:„Cóż za smutny dzień”. Zamknięcie legendarnego studia Monolith wywołało emocjonalną reakcję branży

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany476734 Generał
Dawac mi to tu ! .:D
wi3dzmin Generał
Demko dwójki jest spoko. Cięższy klimacik niż w jedynce. Jedynka była raczej monotonna, a te wszystkie "straszne" momenty po pierwszym levelu tak się opatrzyły, że nie robiły już na mnie wrażenia.
Dwójka dla odmiany podniosła mi kilka razy tętno ;) Wspomniana wcześniej sala kinowa to jeden ze straszniejszych momentów.
A mechy są fajne. Od czasu do czasu fajnie powyrzynać wszystko co się rusza :)
zanonimizowany435262 Pretorianin
Ostatecznie, jak komuś nie pasuje klimat Dwójki, to może, celem jego spotęgowania, powiesić się.
Efekt murowany!
zanonimizowany577349 Pretorianin
Fantastyczna porada, może jeszcze jakieś? ;P