EverQuest II w 2003 roku

Microsoft Entertainment tworzy Asheron's Call 2, koreańska firma NC Interactive pracuje nad Lineage II: The Chaotic, przyszedł więc i czas na drugą cześć gry MMOcRPG z firmy Sony Computer Entertainment - EverQuest II. W najnowszym numerze magazynu PC Gamer ujawniono, że firma Sony pracuje nad kolejną częścią utytułowanego EverQuesta, która to będzie mogła śmiało rywalizować z nowymi dopiero powstającymi MMO.

Przemysław Bartula

Microsoft Entertainment tworzy Asheron's Call 2, koreańska firma NC Interactive pracuje nad Lineage II: The Chaotic, przyszedł więc i czas na drugą cześć gry MMOcRPG z firmy Sony Computer Entertainment - EverQuest II. W najnowszym numerze magazynu PC Gamer ujawniono, że firma Sony pracuje nad kolejną częścią utytułowanego EverQuesta, która to będzie mogła śmiało rywalizować z nowymi dopiero powstającymi MMO.

Wydanie EverQuest II planowane jest na październik 2003 roku. Już w chwili obecnej wiadomo, że będzie on wykorzystywał ten sam silnik graficzny co Star Wars Galaxies, kolejny MMO tworzony przez firmę Verant Interactive. Minimalne wymagania sprzętowe określono wstępnie na Pentium III 733MHz (lub Athlon XP), 512MB RAM oraz akcelerator graficzny GeForce 3 lub lepszy. Akcja gry toczyć się będzie w tym samym świecie - Norrath - co w części pierwszej, będzie on jednak bardzo zmieniony i zmodyfikowany. W sumie gracze będą przemierzać trzy kontynenty składające się w 50% ze znanych z pierwszego EverQuesta obszarów i w 50% z całkiem nowych lokacji. Zmianą ulegną podstawy ekonomii gry, m.in. banki nie będą już rzeczą globalną i każda miejscowość będzie miała własny, odrębny bank. Zmieni się proces kreacji postaci, teraz tworzenie swego bohatera będzie polegało tylko na wyborze rasy, płci i wyglądu, a popularne statsy pojawią się później, podczas gry. Na 6 poziome gracz będzie mógł wybrać klasę bazową swej postaci (fighter, priest, mage, rogue oraz tradesmen), a następnie na kolejno 15 i 30 poziomie zawężać wybraną specjalizację. Będą trzy podstawowe skille, które będzie można rozwijać, tj. Knowledge, Technique oraz Arts. W chwili obecnej więcej szczegółów znajdziecie tutaj. Zapraszam również na dwa tzw. „teaser site”, zapowiadające EverQuest II (nektulos.com oraz wailingcaves.com).

EverQuest II

EverQuest II

PC
po premierze

Data wydania: 8 listopada 2004

Informacje o Grze
7.9

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Demo polskiej superprodukcji cRPG - Another War

Następny
Demo polskiej superprodukcji cRPG - Another War

Half-Life: Counter-Strike nadal najpopularniejszą grą multiplayer

Poprzedni
Half-Life: Counter-Strike nadal najpopularniejszą grą multiplayer

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
14

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl