Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2009, 10:57

autor: Filip Grabski

Dante’s Inferno zadebiutuje w 2010 roku

Wyjątkowo luźna adaptacja Boskiej Komedii w wykonaniu Electronic Arts została dosyć niespodziewanie zapowiedziana pod koniec 2008 roku. Pierwsze konkretne informacje zaś zostały przekazane w lutym. Dzisiaj pora na garstkę kolejnych.

Wyjątkowo luźna adaptacja Boskiej Komedii w wykonaniu Electronic Arts została dosyć niespodziewanie zapowiedziana pod koniec 2008 roku. Pierwsze konkretne informacje zaś zostały przekazane w lutym. Dzisiaj pora na garstkę kolejnych.

Początkowo zakładano, że Dante’s Inferno może pojawić się w sklepach na Gwiazdkę. EA poinformowało, że stanie się to dopiero w 2010 roku, jednak nie zostało dokładnie sprecyzowane kiedy. Jeśli odpowiedzialne za świetnego Dead Space’a studio Redwood Shores chce zachować swoje dobre imię, lepiej niech posiedzi nad tym tytułem wystarczająco długo, by dostarczyć graczom godziwej rozrywki. Dowiadujemy się również, że między Inferno a przygodami Isaaca Clarke’a istnieje jeszcze jedno podobieństwo: tak jak DS miał swoją własną pełnometrażową animację zatytułowaną Downfall, tak też będzie z Dante’s Inferno. Animowany film stworzony przez to samo studio, co poprzedni – Film Roman, doda nowe wątki do historii przedstawionej w grze i pojawić się ma w najbliższych okolicach jej premiery, czyli również gdzieś w 2010 roku. A zatem gra w wersji filmowej pojawi się dwa razy – niedawno wspominaliśmy o aktorskim kinowym projekcie na bazie DI.

Niepokojącym może być fakt, że ogłaszając to, EA zapomniała, że Dante’s Inferno ma się pojawić również na pecetach i wskazała tylko na premierę gry na Xboxa 360 i PlayStation 3. Ale to przecież tylko pewnie niewielkie niedopatrzenie - wciąż mamy nadzieję na sprzętowe równouprawnienie.

Dante’s Inferno zadebiutuje w 2010 roku - ilustracja #1

„O boża zemsto, jakże cię uczynię straszną grzesznikom…”

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej