Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2006, 08:23

autor: Radosław Grabowski

Człowieka z blizną spotkamy w wirtualnej rzeczywistości dopiero za kilka miesięcy

Za dwadzieścia dni kolejne urodziny obchodzić będzie Al Pacino, który wcielił się w rolę bohatera filmu Scarface (Człowiek z blizną). Amerykański aktor użyczył swojej aparycji także protagoniście z gry Scarface: The World is Yours, szykowanej w studiu Radical Entertainment. Gotowy produkt zostanie wydany przez korporację Vivendi Universal Games – firma ta podała właśnie orientacyjną datę premiery.

Za dwadzieścia dni kolejne urodziny obchodzić będzie Al Pacino, który wcielił się w rolę bohatera filmu Scarface (Człowiek z blizną). Amerykański aktor użyczył swojej aparycji także protagoniście z gry Scarface: The World is Yours, szykowanej w studiu Radical Entertainment. Gotowy produkt zostanie wydany przez korporację Vivendi Universal Games – firma ta podała właśnie orientacyjną datę premiery.

Człowieka z blizną spotkamy w wirtualnej rzeczywistości dopiero za kilka miesięcy - ilustracja #1

Zatem posiadacze PeCetów oraz konsol PlayStation 2 i Xbox ruszą do sklepów jesienią bieżącego roku. Pierwotnie debiut omawianej pozycji nastąpić miał znacznie szybciej, ale developerzy postanowili dać sobie nieco więcej czasu na dopracowanie dzieła. Ponoć powstaje jeszcze jedna wersja niniejszego tytułu, dedykowana platformie nowej generacji - najprawdopodobniej mowa o Xbox 360.

Przypomnijmy, że w wirtualnej rzeczywistości podążać będziemy tropem fabuły filmowego pierwowzoru gry. Zabawa ma przypominać produkty z serii Grand Theft Auto i im podobne, więc nie zabraknie jazdy samochodami po ulicach Miami i strzelania z wielu rozmaitych broni. Oczywiście wszystko zostanie ukazane z perspektywy trzeciej osoby przy pomocy dopracowanej trójwymiarowej grafiki.

Człowieka z blizną spotkamy w wirtualnej rzeczywistości dopiero za kilka miesięcy - ilustracja #2
Człowieka z blizną spotkamy w wirtualnej rzeczywistości dopiero za kilka miesięcy - ilustracja #3
Człowieka z blizną spotkamy w wirtualnej rzeczywistości dopiero za kilka miesięcy - ilustracja #4