Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2002, 09:09

Czego potrzebuje Unreal II żeby rozwinąć skrzydła

Ostateczne ukończenie i wydanie drugiej części kultowej gry akcji Unreal zbliża się nieubłaganie. W chwili obecnej praktycznie codziennie pojawiają się nowe zapowiedzi gry, wywiady z twórcami, filmy i screeny. No właśnie – screeny, a zwłaszcza te wydanie w ostatnim okresie wprawiają w zadumę. Każdy zadaje sobie pytanie. Jaki musze mieć sprzęt, żeby w to pograć? W nowym „Preview” zamieszczonym na serwisie Games Radar pada odpowiedź na to pytanie.

Ostateczne ukończenie i wydanie drugiej części kultowej gry akcji Unreal zbliża się nieubłaganie. W chwili obecnej praktycznie codziennie pojawiają się nowe zapowiedzi gry, wywiady z twórcami, filmy i screeny. No właśnie – screeny, a zwłaszcza te wydanie w ostatnim okresie wprawiają w zadumę. Każdy zadaje sobie pytanie. Jaki musze mieć sprzęt, żeby w to pograć? W nowym „Preview” zamieszczonym na serwisie Games Radar pada odpowiedź na to pytanie.

Najlepiej zobrazuje to cytat:

„Older-generation 3D card owners will be able to play the game happily, just losing some of the phenomenal effects that make up the high-end experience of the game. There's no doubt that someone with a 700MHz PC and a GeForce 2 is going to have a blast with Unreal II. It's just that someone with a 2GHz, GeForce 3-powered monster is going to have a quasi-religious experience and have his mind checked for signs of hallucinogenic madness.”

Czyli jeżeli mamy coś w stylu Pentium 700MHz i GeForce 2 to możemy zapomnieć o jakichś niewyobrażalnych efektach i ekstra wyglądzie gry prezentowanym na screenach. Żeby gra pokazała na co ją stać trzeba procesora taktowanego zegarem 2 GHz i kartę graficzną opartą na chipie GeForce 3.

Hmmmmmm i znowu musze kupić nowy komputer.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej