Sadness – przygotowywany z myślą o konsoli Nintendo Wii, produkt krakowskiego studia Nibris – nie jest już wspierany przez Frontline Studios Inc. Tak przynajmniej twierdzą redaktorzy serwisu Worthplaying, którzy przed dwoma dniami zamieścili smutne wieści na łamach swojej witryny.
Sadness – przygotowywany z myślą o konsoli Nintendo Wii, produkt krakowskiego studia Nibris – nie jest już wspierany przez Frontline Studios Inc. Tak przynajmniej twierdzą redaktorzy serwisu Worthplaying, którzy przed dwoma dniami zamieścili smutne wieści na łamach swojej witryny.

Worthplaying nie podaje, dlaczego bydgoska firma wycofała się z produkcji gry Sadness. Trudno też znaleźć jakiekolwiek informacje na temat źródła tych rewelacji. Postanowiliśmy zatem skontaktować się z Frontline Studios Inc. w celu wyjaśnienia kwestii, ale niestety nie uzyskaliśmy satysfakcjonującego komentarza. Bydgoszczanie obiecali wypowiedzieć się w sprawie w późniejszym terminie.
Postaramy się uzyskać więcej informacji na temat dalszych losów gry Sadness i zaprezentować je Wam na łamach naszego serwisu.
Więcej:Niezależna artystka dogadała się z gigantem. Spór o grafiki w nowej grze sci-fi znalazł swój finał

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.