BioShock 2 jednocześnie na PC i konsolach, Ken Levine mówi o kolejnym projekcie

Jak donosi serwis Computer and Video Games, druga odsłona gry BioShock trafi na rynek pod koniec bieżącego roku i ukaże się równocześnie na wszystkich zapowiedzianych platformach - komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Przypomnijmy, że pierwsza część serii trafiła najpierw na PC i X360, by rok później dotrzeć w odświeżonej wersji do posiadaczy PS3.

Marek Grochowski

Jak donosi serwis Computer and Video Games, druga odsłona gry BioShock trafi na rynek pod koniec bieżącego roku i ukaże się równocześnie na wszystkich zapowiedzianych platformach - komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Przypomnijmy, że pierwsza część serii trafiła najpierw na PC i X360, by rok później dotrzeć w odświeżonej wersji do posiadaczy PS3.

Przedstawiciel studia 2K Marin, producenta BioShocka 2, zapowiedział ponadto, że wkrótce poznamy detale na temat trybu multiplayer nadchodzącego hitu. Tymczasem główny projektant „jedynki”, Ken Levine, który mimo że nie pracuje bezpośrednio nad sequelem, cały czas sprawuje nad nim merytoryczną pieczę, wypowiedział się ostatnio na temat swojego kolejnego przedsięwzięcia, tajemniczej gry tworzonej w studiu 2K Boston.

„Skupiamy się na projekcie, który prawdopodobnie całkowicie zaskoczy naszych odbiorców, jednak kiedy gracze go ujrzą, szybko się doń przekonają. (…) Poza narracją, z której jesteśmy znani, nasz tytuł zaoferuje również unikalny gameplay, będący nowym doświadczeniem nawet dla nas samych”. Z zaspokojeniem ciekawości musimy się jednak wstrzymać, bo Levine studzi emocje, mówiąc: „Póki co, nie pokazujemy nikomu naszego projektu i przez pewien czas się t o nie zmieni” . Producent sugeruje też, że najwcześniej szczegóły gry będą mogli poznać ludzie, którzy zasilą wkrótce szeregi programistów 2K Boston – firma zamierza rekrutować świeżych pracowników na imprezie Game Developers Conference, która w przyszłym tygodniu odbędzie się w San Francisco.

BioShock 2

BioShock 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 9 lutego 2010

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-03-21
18:07

Amo Generał

Amo
👍

Popieram Drau :) Nawet nie wiem co to za gra, choć kilka przypuszczeń mam, to jestem na stówe pewien, że będzie to coś dla mnie :) Jego gry mają specyficzny klimat i budowę, z System Shockiem 2 na czele :)

Komentarz: Amo
2009-03-21
20:51

kaganpwnz Generał

kaganpwnz

@Drau

2k games za dobrze zarobila na kopiach z ps3, pieniadze motywuja wiesz ;)

Komentarz: kaganpwnz
2009-03-21
20:55

Coy2K Legend

Coy2K

[5]

mute point

Komentarz: Coy2K
2009-03-22
09:21

zanonimizowany431140 Legend

@kaganpwnz [ Level: 4 - Pretorianin ]: jakies zrodlo statystyk? Bo vgchartz pokazuje raczej marna ilosc..
Pytam z ciekawosci.

Komentarz: zanonimizowany431140
2009-03-23
10:53

ttwizard Generał

ttwizard

Z przykrością muszę stwierdzić, że Bioshock 1 dla mnie był przereklamowany, pisany z myślą o konsolach, przez co mase uproszczeń itp. W szczególności zawiodłem się na umiejętnościach postaci. Śmiać mi się chce jak producenci stwerdzili, że Bioshock ma elementy RPG :))) Tam jest takie rozwijanie postaci jak w Quake.... hackowanie to poprostu mini gierka, umiejętności można uznać jako nowe bronie, a nie rozwijanie postaci. Gra prowadzi nas jak po sznurku.

Czy Bioshock jest dobrym FPP ?

Powyżej przeciętnej, ale nic poza tym. Grafika jest bardzo ładna, ale walki z genofagami nie najlepiej opracowane. Pojedynki były najzwyczajniej nudne. Respawnujący się wrogowie i regeneracja naszej postaci znacząco obniżyła emocje płynące z pojedynków.

Nie podobał mi się również styl kreskówkowy, który można zauważyć. Grafika jest dosyć specyficzna, ale tutaj kwestia gustu. Mi nie podpasowała.

Audio - 10 / 10, ale samym audio nic nie zdziałamy.

Bioshock 2 ? Nie czekam na niego z jednego względu opisanego w tym newsie. Mianowicie "BioShock 2 jednocześnie na PC i konsolach". Zamiast skoncetrować się na jednej platformie a potem na spokojnie zrobić porty to wolą zarobić pieniążki reklamując swoje nowe dzieło przed premierą i jednocześnie wypuścić grę na wszystkie maszyny. To się może poprostu nie udać, a mieliśmy mase takich przypadków w przeszłości choćby Deus Ex 2 lub Oblivion(wypusczone na wszystkie platformy kosztem gameplayu, a w szczególności skalowanie świata według poziomu naszej postaci).

Komentarz: ttwizard

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl