Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 16 kwietnia 2009, 10:46

autor: Hed

Ashton Kutcher i Electronic Arts chcą pobić CNN

Znany amerykański aktor Ashton Kutcher zamierza pobić stację telewizyjną CNN w specyficznym rankingu popularności. Kutcher i CNN stanęli do wyścigu o zebranie miliona subskrybentów w odnoszącym spore sukcesy medialne serwisie Twitter. Co ciekawe, firma Electronic Arts stanęła po stronie aktora i zamierza nagrodzić milionowego użytkownika śledzącego jego stronę.

Znany amerykański aktor Ashton Kutcher zamierza pobić stację telewizyjną CNN w specyficznym rankingu popularności. Kutcher i CNN stanęli do wyścigu o zebranie miliona subskrybentów w odnoszącym spore sukcesy medialne serwisie Twitter. Co ciekawe, firma Electronic Arts stanęła po stronie aktora i zamierza nagrodzić milionowego użytkownika śledzącego jego stronę.

Kutcher wyzwał jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie na pojedynek w tym tygodniu. Aktor motywuje ludzi ufundowaną przez niego nagrodą: Guitar Hero dla milionowego subskrybenta. Jego szanse na pewno zwiększy propozycja Electronic Arts. Jeśli wierzyć danej obietnicy to milionowy użytkownik, który zdecyduje się śledzić stronę Kutchera wystąpi w jednej z gier firmy (The Sims 3).

To jednak nie wszystko. Szczęśliwiec otrzyma również egzemplarz każdej produkcji wydawcy, jaka pojawi się w 2009 roku na dowolnie wybrany sprzęt. Trudno oszacować, ile wynosi wartość tej nagrody, ale na pewno będzie to całkiem sporo. Electronic Arts szykuje przecież bogatą listę wydawniczą na najbliższe miesiące. Oczywiście informację o udziale firmy w tym dziwacznym konkursie podano w serwisie Twitter.

Aktor ma już 938 tysięczną widownię. Naturalnie szanse na zostanie tą milionową osobą są niewielkie, bo na pewno mnóstwo użytkowników będzie czatowało na odpowiedni moment, nieustannie odświeżając stronę. Tymczasem CNN dobije do miliona podobno w piątek (obecnie ma 957 tysięcy). Jeszcze żaden użytkownik Twittera nie dokonał tego wcześniej, więc czeka nas kolejna „historyczna” chwila.

Oczywiście tego typu akcje medialne i promocje modne są już od dawna. W ostatnim czasie mogliśmy trafić na więcej absurdalnych pomysłów. Fani Assassin’s Creeda II paradowali przykładowo przed kamerką internetową, żeby odblokować tajne informacje na oficjalnej stronie. Pierwszych 250 osób, które sfotografują się podczas jedzenia ciasta, otrzymają natomiast dostęp do bety produkcji Fat Princess.