Premiera 3DMarka 2003
Wczoraj wieczorem licznik na stronie firmy Futuremark odliczający czas do premiery nowej wersji popularnego programu testującego wydajność komputera osiągnął wartość „0” i miliony internatów usiłowało pobrać 3DMarka 2003. Naturalnie dobicie się do serwerów udostępniających ów program graniczyło z cudem, nie mniej jednak udało nam się pobrać i zobaczyć co przygotowali panowie z Futuremarka. Pierwsze wrażenie: Athlon 2000+, 512MB RAM DDR, GF Ti4200 128MB RAM oraz Win XP (nieco zaśmiecony) i w drugim teście framerate wahał się od 1 do 7 klatek – rewelacja :) Zapraszam do pobrania nowego 3DMarka z naszego działu Pliki i chwalenia się swoimi wynikami.
Wczoraj wieczorem licznik na stronie firmy Futuremark odliczający czas do premiery nowej wersji popularnego programu testującego wydajność komputera osiągnął wartość „0” i miliony internatów usiłowało pobrać 3DMarka 2003. Naturalnie dobicie się do serwerów udostępniających ów program graniczyło z cudem, nie mniej jednak udało nam się pobrać i zobaczyć co przygotowali panowie z Futuremarka. Pierwsze wrażenie: Athlon 2000+, 512MB RAM DDR, GF Ti4200 128MB RAM oraz Win XP (nieco zaśmiecony) i w drugim teście framerate wahał się od 1 do 7 klatek – rewelacja :) Zapraszam do pobrania nowego 3DMarka z naszego działu Pliki i chwalenia się swoimi wynikami.
Minimalne wymagania 3DMarka 2003 przedstawiają się następująco:
- Procesor z zegarem 1000MHz (wynik testu w programie PCMark2002 CPU równy 2500 lub lepszy)
- 256MB pamięci RAM (rekomendowane 512MB)
- 1.0GB wolnego miejsca na dysku twardym
- System Windows 98/SE/ME/2000/XP
- 32MB karta graficzna współpracująca z DirectX®9.0 i w pełni zgodna z DirectX®7.0
Oficjalna strona firmy Futuremark.
Na koniec wspomnę, iż korporacja nVidia podała, że nie traktuje programu 3DMark 2003 jako podstawowego programu świadczącego o możliwościach kary graficznej, ponieważ jak to określono: „3DMark 2003 nie odzwierciedla technologii w jakiej obecnie produkowane są gry” :) Szczegóły dotyczące tego oryginalnego wniosku znajdują się tutaj.
Komentarze czytelników
zanonimizowany1184 Generał
Maff --> pobaw sie ustawieniami bo masz coś schrzanione najwyraźniej ;))
Najprawdopodobniej brak sterów Intela do chipsetu.
xywex --> pożycz karte... tak na miesiąc lub dwa. Co Ty na to? :))
Nowy 3DMark to kicz jakich mało. Nie zgodzę się z przedmówcami jakoby PS2 było takie wspaniałe - bo nie jest. Panowie z FutureMark odwalili fuche robiąc z tego benchmarka mało przydatną pokazówkę. Czyli użyli w niej funkcji, których nie ma w nowych grach i pewnie długo NIE BĘDZIE.
zanonimizowany9946 Chorąży
BLACK ---> Ehhh nie kombinuj :D Ps2 NIE MA SYSTEMU OPERACYJNEGO! A pozatym... Gry na Ps2 maja ladna grafe ale nie tak ladna jak komp moze wycisnac. Sra sie wszystko dlatego glownie ze nie jestes w stanie zaprogramowac gry pod kazda karte graficzna, pod kazdy procek, plyte glowna i karte muzyczna. W Ps2 programisci maja ulatwione zadanie bo robia gry pod jeden sprzet i juz, a gry i tak niektore wolniej chodza niz na kompie :P (GTA3).
Nie udawaj wiec cwaniaka ze wiesz na czym polegaja poszczegulne efekty bo komp jest do pracy i do pogrania se po necie, ewentualnie w cRPGi i RTSY bo to na Ps2, GameCube, Game Boya i Xboxa jest juz porazka ;)
Zreszta nie rozumiem wiary co sie pluje ze droogo. Kompa kupuje sie raz na 3 lata a pozadnego a nie dokupuje sie troszeczke ramu zeby bylo drozej. Pleja tez musisz zmienic raz na kilka lat. Prawda komp troche drozszy wydatek ale o wiele oplacalniejszy, pozatym z tego co pamietam PS2 kosztowal 2.5 tysiaca na poczatku, a ja kupilem kompa ktory wyciaga 7000 markow w 3Dmarku (lol) albo na normalne 400fpsow w Quake 3 za 2.2 tysiaca...wiec to jest kwestia sporna...
zanonimizowany55054 Junior
hehe..cóż ciekaw jestem ile testow mi przprowadzi na moim leciwym Duronie 1.0 oraz gforsie 2 MX....5 na 20...w porywach 7 na 20???? a bump mapping 2.0 bede mial jak sobie dlutem poskrobie chyba!!!!!
zanonimizowany1239 Centurion
xywex ---> z tego co widze to masz zarejestrowanego 3dmarka, pewnie dlatego uzyskujesz taki wynik :P