STATIC odchodzi do lamusa

Po raz drugi w dniu dzisiejszym zmuszony jestem przekazać wam bardzo złą nowinę. Zespół Pinbox po ponad rocznej przerwie uaktualnił oficjalną stronę gry STATIC, laureata festiwalu niezależnych produkcji (Independent Games Festival) i nadzieję na odrodzenie idei serii Fallout, o wiadomość, w której stwierdzono, iż produkcja gry została wstrzymana.

Przemysław Bartula

Komentarze

Po raz drugi w dniu dzisiejszym zmuszony jestem przekazać wam bardzo złą nowinę. Zespół Pinbox po ponad rocznej przerwie uaktualnił oficjalną stronę gry STATIC, laureata festiwalu niezależnych produkcji (Independent Games Festival) i nadzieję na odrodzenie idei serii Fallout, o wiadomość, w której stwierdzono, iż produkcja gry została wstrzymana.

Jak łatwo się domyśleć, przyczyną jest brak środków finansowych niezbędnych do prowadzenia dalszych prac. Zespół zaprzestał produkcji już we wrześniu ubiegłego roku i niestety do tej pory jego sytuacja finansowa nie uległa zmianie, a co więcej nic nie zapowiada by uległa zmianie w przyszłości, dlatego też cały projekt gry odchodzi w zapomnienie.

Zespół żywi jednak nadzieje, iż uda się znaleźć potencjalnego wydawcę STATIC-a i tym samym źródło finansowania. Gdy to nastąpi z pewnością usłyszymy jeszcze o tym tytule.

Poniżej charakterystyka gry:

STATIC to gra z gatunku cRPG posiadająca bogatą fabułę i złożony system kreowania postaci. Jak twierdzą sami twórcy gra, inspirowana jest niezapomnianą serią Fallout. Akcja STATIC toczy się w postapokaliptycznej przyszłości. W wyniku wojny nuklearnej dawny świat przestał istnieć, a wielkie potęgi typu Stany Zjednoczone i Rosja zamieniły się w zgliszcza. Grupka ocalałych zamieszkuje dawne tajne podziemne bazy i każdego dnia walczy o przetrwanie. Gracz staje się jednym z nich i musi przeciwstawić się nowym niebezpieczeństwom, które zawisły nad mieszkańcami, tj. spiskowi rządowemu zmierzającemu do zamiany ludzi w potulnych i bezwolnych niewolników. Przed nami około 100 godzin rozgrywki pełnej eksploracji nowych obszarów, rozmów z napotkanymi postaciami, questów oraz walki (przy czym walka toczona jest w czasie rzeczywistym, podobnie jak ma to miejsce np. w Baldur’s Gate). Każdy może dowodnie rozwijać swoją postać (kilka klas postaci i szereg współczynników i umiejętności) oraz wykorzystywać różne bronie, pancerze i inne znalezione przedmioty. Gra posiada ładną trójwymiarową grafikę (rzut izometryczny)...(encyklopedia)

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Premiera 3DMarka 2003

Następny
Premiera 3DMarka 2003

RtCW: Enemy Territory - R.I.P.

Poprzedni
RtCW: Enemy Territory - R.I.P.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl