Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ogólne informacje | Ukryte wspomnienia Poradnik Get Even

W grze Get Even oprócz rozegrania pełnych wspomnień dla postaci Blacka oraz Reda możesz także zajmować się odnajdywaniem ukrytych wspomnień - Ogólne informacje | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

W grze Get Even oprócz rozegrania pełnych wspomnień dla postaci Blacka oraz Reda możesz także zajmować się odnajdywaniem ukrytych wspomnień. Są to małe pomieszczenia, w których składowane są dodatkowe interaktywne przedmioty. Na wejścia do tych tajnych obszarów możesz wpadać podczas zaliczania wspomnień zarezerwowanych dla Blacka. Są to mianowicie zamknięte metalowe drzwi lub bramki, obok których znajduje się elektroniczny zamek wymagający wprowadzenia czterocyfrowego kodu i przykładowe tego typu miejsce prezentuje powyższy obrazek. Zestawienie ukrytych lokacji znajduje się na kolejnych stronach tego rozdziału.

Za kombinacjami do otwarcia zablokowanych przejść nie rozglądaj się po okolicy, gdyż musisz poczynić pewne przygotowania zanim obszary te staną się dostępne - Ogólne informacje | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Za kombinacjami do otwarcia zablokowanych przejść nie rozglądaj się po okolicy, gdyż musisz poczynić pewne przygotowania zanim obszary te staną się dostępne. W celu uzyskania dostępu do sekretnego obszaru musisz odnaleźć 100% śladów dla danego wspomnienia. Po powrocie do sali z dowodami przyjrzyj się tablicy z dowodami dla tego etapu. W lewym dolnym narożniku tablicy pojawi się czterocyfrowy kod (przykład na powyższym obrazku). Zapamiętaj go sobie, rozpocznij ponownie dane wspomnienie (wejdź w interakcję z obrazkiem w prawym dolnym narożniku tablicy) i dotrzyj do zamkniętych drzwi z zamiarem wprowadzenia kodu.

Uwaga - Nie próbuj wprowadzać kodu zanim nie odnajdziesz wszystkich śladów. Nawet jeśli będzie on poprawny to nie zostaniesz wpuszczony do środka dopóki nie pozyskasz wszystkich dowodów rzeczowych dla danego wspomnienia. W lokalizowaniu brakujących śladów mogą ci pomagać puste pola z tablicy, których kształty będą przypominały np. notatki formatu A4, zdjęcia, małe wizytówki czy duże plakaty. Dodatkowe niektóre ślady połączone są ze sobą liniami. Może ci tu pomóc w odgadnięciu mniej więcej w jakieś części wspomnienia może znajdować się poszukiwany ślad.

Uwaga - Za odblokowanie pierwszego ukrytego pomieszczenia zdobędziesz osiągnięcie Cogito Ergo Sum. Odblokowanie wszystkich sekretnych obszarów nagrodzone zostanie z kolei trofeum Gnosis.