Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Poradnik Get Even

Na stronie znajduje się opis przejścia pierwszej wizyty w opuszczonym magazynie w grze Get Even. Jest to częścią wspomnienia o nazwie "The Victim" i dotyczy ono zbadania podejrzanego zabójstwa, które mogło być powiązane z porwaniem Grace. Nie jest to długie wspomnienie i opiera się ono na eksploracji okolicy oraz wysłuchiwaniu rozmów powiązanych z morderstwem.

Wejście w interakcję z obrazkiem z krzesła przeniesie Cię do kolejnego wspomnienia - Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Wejście w interakcję z obrazkiem z krzesła przeniesie Cię do kolejnego wspomnienia

Odczytaj e-maila i rozpocznij przemarsz, w trakcie którego warto wspomagać się lampą UV (ślady stóp). Po drodze obejrzysz fragment rozmowy oraz znajdziesz się w sali z krzesłem, na którym siedziała Grace. Spróbuj wyjść z pomieszczenia i następnie zbadaj obrazek, który pojawi się na krześle.

Po kolei skanuj zwłoki - Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Po kolei skanuj zwłoki

Wznów liniową podróż i zatrzymaj się po dotarciu do zaklejonych drzwi sygnalizujących miejsce zbrodni, gdyż można w tym miejscu przeprowadzić skanowanie. Akcja ta doprowadzi do wyświetlenia rozmowy pomiędzy detektywami.

W pomieszczeniu ze słupami znajdziesz z kolei cztery ciała. Podchodź do nich i po kolei je skanuj, doprowadzając do tego, że będą znikały. Po zeskanowaniu wszystkich ciał załączy się nowa rozmowa, której będziesz mógł się przysłuchać. Zeskanuj po wszystkim klęczącego Jaspera Prado.

Sprawdź obrazek gdy będziesz gotowy opuścić to miejsce - Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Sprawdź obrazek gdy będziesz gotowy opuścić to miejsce

Otrzymasz wkrótce nowy cel misji dotyczący konieczności ustabilizowania wspomnienia. Zacznij od sprawdzenia dwóch notatek oraz fragmentu gazety znajdujących się w pobliżu.

Uaktywnij lampę UV i podążaj za śladami krwi, które ponownie doprowadzą Cię do sali z krzesłem. Tu zajmij się zbadaniem dwóch wiszących notatek i następnie wejdź w interakcję z obrazkiem pozwalającym przenieść się do kolejnego wspomnienia.

Znajdziesz się na otwartej przestrzeni i musisz wyruszyć w stronę magazynu - Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Znajdziesz się na otwartej przestrzeni i musisz wyruszyć w stronę magazynu. Nie kieruj się w stronę budynku w linii prostej, tylko zdecydowanie rozważ dokładne zbadanie całej okolicy. W aplikacji mapy niebieskimi prostokątami zaznaczone są obszary do zbadania i przykładowe tego typu miejsce prezentuje powyższy obrazek. Po wkroczeniu do takiego obszaru "wygenerują się" nowe jego elementy i będziesz mógł rozejrzeć się za śladami. Do zbadania są cztery takie obszary i dzięki odwiedzeniu ich pozyskasz raport, formularz,2 dyktafony, 2 akta policyjne, zdjęcie i wycinkę z gazety.

Dotrzyj w szpitalu do nowego obrazka żeby ponownie przenieść się w pobliże magazynu - Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Dotrzyj w szpitalu do nowego obrazka żeby ponownie przenieść się w pobliże magazynu

Po tym jak zbadasz opisane wyżej opcjonalne obszary zdecyduj się na wejście do magazynu. Tu wspomnienie wkrótce ponownie załamie się i rozpocznie się walka z kilkoma przeciwnikami. Po pokonaniu ich otrzymasz komunikat od Reda, że zamierza zakończyć to wspomnienie. Powrócisz w rezultacie do zakładu psychiatrycznego.

Możesz przejrzeć zebrane dowody lub od razu opuścić pierwsze pomieszczenie szpitala. W sąsiednim pokoju jest obrazek z ciągami zerojedynkowymi, ale nie musisz powracać do sali z zebranymi dowodami. Najważniejsze jest to żeby w szpitalu dotrzeć do obrazka pozwalającego "załączyć" kolejne duże wspomnienie.