Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis sceny rozgrywanej w szpitalu psychiatrycznym w grze Get Even już po tym jak główny bohater uwięziony zostanie przez Reda w bloku B placówki. Nadrzędnym celem tej wizyty jest dotarcie do zdjęcia, którego obejrzenie zainicjuje nowe wspomnienie. W drodze do miejsca odnalezienia tego rekwizytu będziesz mógł zająć się zbadaniem nowych śladów. Konieczne może okazać się też pozbycie się co najmniej jednego wrogo nastawionego pacjenta.
Ważna uwaga - W trakcie przemierzania budynku B będziesz musiał podejmować pierwsze decyzje odnośnie tego jak chcesz się zachować i tak samo będzie też w dalszej części gry po tym jak zawitasz do budynku C. Generalnie możesz zachowywać się na dwa sposoby, a mianowicie pomagać wybranym więźniom w ucieczce lub ignorować ich i pozostawiać ich w przydzielonych im celach. Najlepiej jest wcześniej zastanowić się jak chcesz zachowywać się na przestrzeni całej gry, tj. czy chcesz wszystkim pomagać czy wszystkich pozostawiać w celach. Te warianty, które zignorowałeś, możesz sprawdzić przechodząc całą grę po raz drugi lub powtarzając jedynie sceny ze szpitala psychiatrycznego (dwie wizyty w bloku B i dwie w bloku C) z poziomu sali z dowodami.

Po odzyskaniu przytomności wysłuchaj przemówienia Reda i zabierz ze stołu pistolet z tłumikiem, który już wkrótce może ci się przydać. Użyj teraz aplikacji do skanowania żeby wykonać skan urządzenia Pandora (tego służącego do odtwarzania wspomnień) odnalezionego na jednym z okolicznych biurek. Po tym jak wykonasz skan zbadaj plakat gogli Pandora zawieszony na ścianie nad urządzeniem.

Dotrzyj na korytarz i w trakcie przemarszu badaj wszystkie dokumenty (będą to głównie akta pacjentów) oraz rysunki rozwieszone na poblskich ścianach. Oprócz tego możesz zeskanować dwóch pacjentów przebywających w dwóch różnych celach (będą to Walt Kaufmann oraz Leonard Shelby).

W jednej z kolejnych cel przebywa Samson Charnel (zeskanuj go) i zwróci się on do głównego bohatera z prośbą o jego uwolnienie. To jedna z pierwszych decyzji do podjęcia w grze. Samsona możesz pozostawić w celi lub zgodnie z jego życzeniem go uwolnić. Jeśli wybierasz ten drugi wariant to odszukaj w pobliżu skrzynkę z bezpiecznikami. Zresetuj bezpieczniki i powróć do celi. Wciśnięcie przycisku doprowadzi do odblokowania drzwi i wypuszczenia na wolność Charnela.

Kontynuuj podróż odnajdując po drodze 2 gazety i dokument. Niedługo po odnalezieniu notatki przygotuj sobie pistolet, gdyż w jednym z kolejnych korytarzy możesz zostać nagle zaatakowany przez pacjenta. Zastrzel go zanim zdoła zbliżyć się do Blacka i go zaatakować.
Skorzystaj ze schodów i odczytaj nowego e-maila. W kolejnych pomieszczeniach możesz odnaleźć dokument oraz zeskanować nowego pacjenta (John Lyndon). Uwaga - Jeśli skorzystasz z przełącznika przy celi Lyndona (zakładając, że wcześniej przywróciłeś dostawy prądu) to zostanie on po chwili porażony i zdobędziesz osiągnięcie Quick Fix.

Dokończ podróż do ostatniego pomieszczenia, które poznasz po ustawionym na środku krześle. W pomieszczeniu tym znajduje się mnóstwo interaktywnych przedmiotów - są to zdjęcia, plany, dokumenty, wycinki z gazet, wizytówka oraz plakat.
Na sam koniec zostaw sobie zdjęcie z powyższego obrazka, które rozpoznasz po specyficznej poświacie. Wejście w interakcję z nim zainicjuje nowe wspomnienie, które będzie częścią kolejnej sceny.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
